روستای سی سخت کهگیلویه و بویراحمد

شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت روستای سی سخت

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ده بزرگ سی سخت یاسوج، یکی از ده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران است. این ده به عنوان یکی از نقاط مهم و پرجمعیت در استان شناخته می‌شود و در فاصله‌ی کمی از مرکز استان، یعنی شهر یاسوج واقع شده است. از لحاظ تاریخی و جغرافیایی، ده بزرگ سی سخت یاسوج اهمیت دارد و به عنوان یکی از مراکز مهم منطقه شناخته می‌شود. این ده دارای جمعیت بالا و تراکم سکونتگاه‌های چندگانه است و معمولاً به کشاورزی و دامداری مشغول است. از لحاظ فرهنگی، مردم این ده از فرهنگ و سنت‌های محلی خود برخوردارند که این موارد به تنوع فرهنگی و جذابیت این منطقه افزوده می‌شود. به علاوه، تاریخچه و آثار باستانی در این منطقه نیز می‌تواند نمادهای فرهنگ و تاریخ این ده و منطقه باشد. اقتصاد این ده بیشتر بر پایه‌ی کشاورزی و فعالیت‌های مرتبط با آن است. مردم این ده به کشاورزی، دامداری، و باغداری مشغول هستند و زمین‌های حاصلخیز اطراف این ده، امکان کشت انواع محصولات کشاورزی را فراهم می‌کند. در نتیجه، ده بزرگ سی سخت یاسوج از لحاظ فرهنگی و اقتصادی اهمیت دارد و می‌تواند به توسعه اقتصادی و فرهنگی منطقه کمک کند.

ویژگی روستای سی سخت

ده بزرگ سی سخت یاسوج، یکی از ده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران است. این ده به عنوان یکی از نقاط مهم و پر جمعیت در استان شناخته می‌شود و در فاصله‌ی کمی از مرکز استان یعنی شهر یاسوج واقع شده است.

ویژگی‌های ده بزرگ سی سخت:

  1. جمعیت و تراکم سکونتگاه‌ها: این ده به دلیل جمعیت بالا و تراکم سکونتگاه‌ها، یکی از ده‌های پرجمعیت در استان می‌باشد.
  2. فرهنگ محلی: مردم این ده از فرهنگ و سنت‌های محلی خود برخوردارند که این موارد به تنوع فرهنگی و جذابیت این منطقه افزوده می‌شود.
  3. تاریخچه و آثار باستانی: احتمالاً این ده دارای تاریخچه و آثار باستانی مهمی است که نمادهای فرهنگ و تاریخ این منطقه هستند.
  4. اقتصاد و کشاورزی: اقتصاد این ده بیشتر بر پایه‌ی کشاورزی و فعالیت‌های مرتبط با آن است و به دلیل وجود زمین‌های حاصلخیز، کشاورزی در این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  5. موقعیت جغرافیایی: ده بزرگ سی سخت به علت موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهر یاسوج، دسترسی راحت به خدمات و امکانات شهری را دارد.

به طور خلاصه، ده بزرگ سی سخت یاسوج یکی از نقاط مهم و پر جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد است که از لحاظ فرهنگی و اقتصادی اهمیت دارد.

 

مشخصات فنی عکس روستای سی سخت

ابعاد:                               3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای 

سایز:                                18.3 مگابایت

 

نکات عکس روستای سی سخت

در این عکس از روستای سی سخت جاذبه گردشگری چهارمحال و بختیاری استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از روستای سی سخت جاذبه گردشگری چهارمحال و بختیاری استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


تصویر روستای سی سخت , سیسخت , سی سخت یاسوج , روستای سی سخت , عکس روستای سی سخت , یاسوج , طبیعت روستای سی سخت , روستای یاسوج , روستای سی سخت جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد , روستای سی سخت چاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد , جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد , جاذبه گردشگری , اماکن دیدنی , روستای کهگیلویه و بویراحمد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325