خانه انصاری جاذبه گردشگری ایران

شناسه مطلب : 438236
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :25.0 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت خانه انصاری

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

خانه انصاری در شهر مراغه، استان آذربایجان غربی، یک نمونه بارز از معماری سنتی این منطقه است. این ساختمان به ویژگی‌های معماری ایرانی با تأثیرات قرقیزی برخوردار است، با دیوارهای چوبی تزئینی، سقف‌های بلند با طرح‌های زینت‌دار و سایر جزئیات معماری که به هویت و فرهنگ این منطقه پیوند خورده‌اند. این خانه به عنوان یک نماد از تاریخ و هویت محلی درخشش خاصی دارد و از جذابیت‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شود.

ویژگی خانه انصاری

خانه انصاری در شهر مراغه، استان آذربایجان غربی، از جمله شاهکارهای معماری سنتی ایرانی است که با طراحی‌های منحصر به فرد و زیبایی ظاهری خود، ارزش‌های فرهنگی و تاریخی این منطقه را نشان می‌دهد.

ویژگی‌های بارز خانه انصاری شامل دیوارهای چوبی تزئینی با الگوها و نقوش خاص، سقف‌های بلند با طرح‌های زینت‌دار، نمای سنتی ایرانی و فرآیند معماری با تأثیرات قرقیزی است. این خانه نمادی است از ارتباط فرهنگی و هنری میان اقوام و گروه‌های مختلف که در این منطقه آسیب‌پذیری و زیبایی را به یکدیگر می‌آمیزد.

به عنوان یک جاذبه گردشگری، خانه انصاری با بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد که از نزدیک با فرهنگ و هنر محلی آشنا شوند. حفظ این ساختمان به عنوان بخشی از میراث ملی، نقش مهمی در نگهداری و ارتقاء هویت فرهنگی و تاریخی این ناحیه ایفا می‌کند و به نمایش گذاشتن این زیبایی‌ها، نقش جلب‌کننده‌ای در جذب بازدیدکنندگان و محققان فرهنگ و هنر دارد.

 

مشخصات فنی عکس خانه انصاری

ابعاد:                               4672  در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای ، آبی

سایز:                               25.0 مگابایت

در این عکس از خانه انصاری استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از خانه انصاری جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


آذربایجان غربی , بنای تاریخی , تصویر خانه انصاری , مکان مذهبی , بنای مذهبی , جاذبه گردشگری , خانه انصاری آذربایجان غربی , خانه انصاری جاذبه آذربایجان غربی , استان آذربایجان غربی , اماکن توریستی , عکس خانه انصاری , مکان تاریخی , خانه انصاری , جاذبه توریستی , خانه انصاری جاذبه گردشگری ایران , معبد , اماکن گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325