تصویر مادر و کودک ایرانی در مراسم شیرخوارگان

شناسه مطلب : 424195
ابعاد :3196 در 4794 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :2.75 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/04/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت خانم ایرانی همراه کودک

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

عزاداری در محرم یکی از رسوم و مراسم مهم در جامعه شیعه است و به بزرگداشت و یادآوری واقعه تلخ عاشورا و شهدای کربلا اختصاص دارد. دلیل‌های عزاداری در محرم عبارتند از:

  1. بزرگداشت شهدای کربلا: عزاداری در محرم به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یارانش در عاشورا انجام می‌شود. این مراسمات نشان دهنده ارادت و احترام به شهدای کربلا است و به یادآوری تضحیات آنان برای حفظ اسلام و اصول عدل و حق می‌پردازد.

  2. اظهار محبت و وفاداری به اهل بیت (ع): شیعیان عزاداری در محرم را به عنوان یک راه برای بیان عشق، محبت و وفاداری خود به اهل بیت (ع) می‌دانند. این مراسمات نمادی از تمسک و اتباع به آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که اهل بیت (ع) آن را در مقابل ظلم و جور دفاع کردند.

  3. تأمل در مفاهیم انسانی: عزاداری در محرم فرصتی مناسب برای تأمل در مفاهیمی مانند ایثار، صبر، استقامت، عدالت و برابری است. این مراسمات به ارتقای ارزش‌های انسانی و اخلاقی در جامعه کمک می‌کنند و آگاهی افراد را درباره مبارزه با ستم و ظلم افزایش می‌دهند.

  4. تقویت همبستگی اجتماعی: عزاداری در محرم فرصتی است برای تجمع و شرکت در مراسمات جمعی. این مراسمات، همبستگی و اتحاد را بین افراد جامعه ایجاد می‌کند.

 

مراسم شیرخوارگان در ماه محرم 

 

مراسم شیرخوارگان محرم یکی از مراسم خاص در دوران محرم است که به ویژه برای کودکان و نوزادان برگزار می‌شود. در این مراسم، کودکان که هنوز شیرخوار هستند، به همراه خانواده‌های خود در مجالس عزاداری حضور می‌یابند. مراسم شیرخوارگان به عنوان یک جزء از مراسمات عزاداری محرم در برخی مناطق و فرهنگ‌ها وجود دارد.

در این مراسم، نوزادان و کودکان در لباس‌های خاکستری یا سبز پوشیده می‌شوند و با حضور در مراسمات عزاداری، به صورت نمادین در کنار اهل بیت (ع) در رویدادهای عاشورا حضور دارند. این مراسم به منظور بزرگداشت و یادآوری تضحیات اهل بیت (ع) و شهدای کربلا انجام می‌شود و نشانه وفاداری و محبت کودکان به آنان است.

مراسم شیرخوارگان محرم شامل فعالیت‌هایی مانند مداحی‌ها، خواندن مرثیه‌ها، شرکت در تجمعات عزاداری و شنیدن سخنرانی‌هاست. همچنین، در برخی مناطق ممکن است نمایش‌ها و تئاتر کوچکی نیز درباره رویدادهای عاشورا و شهدای کربلا برای کودکان برگزار شود.

 

مشخصات فنی عکس خانم ایرانی همراه کودک

ابعاد:                               3196 در 4794 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               2.75 مگابایت

 

نکات عکس خانم ایرانی همراه کودک

در این عکس از خانم ایرانی همراه کودک استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از خانم ایرانی همراه کودک استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر مذهبی و بنر محرم یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


مرد ایرانی , تاسوعا , مرد , ماه محرم , مراسم شیرخوارگان , مراسم محرم , چفیه , ماه عزاداری , عاشورا , عکس محرم , پسر با لباس مشکی , مرد ایرانی با لباس مشکی , تصویر محرم , مراسم عزاداری , لباس مشکی , محرم , پسر , مراسم مذهبی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325