تصویر با کیفیت کویر بیرجند

شناسه مطلب : 433352
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :15.8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/07/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کویر

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

کویر بیرجند واقع در نزدیکی شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی ایران واقع شده است. این کویر به عنوان بخشی از کویر لوت و کویر خراسان شناخته می‌شود و دارای آب و هوای خشک و گرم است. توجه به دشت‌ها، کوه‌ها، دشت‌های نمکی و توده‌های بزرگ شن، مناظر طبیعی جذاب این منطقه را تشکیل می‌دهد. این کویر یکی از مسیرهای مهاجرتی مهم برای پرندگان است و از طبیعت وسیع و بی‌پایانی برخوردار است. منابع آبی نیز در این منطقه وجود دارد که برای تأمین آب منطقه و استفاده گردشگران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی کویر

کویر بیرجند دارای ویژگی‌های زیر است:

1. آب و هوا: این کویر دارای آب و هوای خشک و گرم است. تابستان‌ها دماها به بالای 40 درجه سانتیگراد می‌رسد و در زمستان‌ها نیز سرمای شدید حاکم است.

2. طبیعت بکر: کویر بیرجند دارای طبیعت بکر و زیبایی‌های خاصی است. از جمله ویژگی‌های طبیعی مهم در کویر بیرجند می‌توان به دشت‌ها، کوه‌ها، دشت‌های نمکی و بارانک ها اشاره کرد.

3. توده‌های بزرگ شن: در این کویر توده‌های بزرگی از شن و ماسه وجود دارد که ممکن است در برخی نقاط به عنوان دیوارهای شنی بلندی شناخته شوند.

4. پرندگان مهاجر: کویر بیرجند یکی از مسیرهای مهاجرتی مهم برای پرندگان است. در فصل‌های مهاجرت، پرندگان مختلف از طریق این منطقه عبور می‌کنند و این امر به عنوان یک فرصت برای مشاهده پرندگان و پژوهش‌های طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. چشمه‌ها و منابع آب: چندین چشمه و منبع آب در کویر بیرجند واقع شده‌اند که از منابع اصلی تأمین آب برای این منطقه هستند و مکان‌هایی برای استراحت و آب خوردن برای گردشگران فراهم می‌آورند.

کویر بیرجند با این ویژگی‌های خاص خود به عنوان یک جاذبه طبیعی و محیطی برای انجام فعالیت‌های خارج از اتومبیل و پیاده‌روی، مشاهده پرندگان، و تجربه طبیعت وحشی جذب گردشگران می‌شود.

 

مشخصات فنی عکس کویر

ابعاد:                                3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               15.8 مگابایت

 

نکات عکس کویر

در این عکس از کویر جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کویر جاذبه گردشگری خراسان جنوبی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی خراسان جنوبی  و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


کویر خراسان جنوبی , اماکن گردشگری , جاذبه گردشگری بیرجند , کویر بیرجند , خراسان جنوبی , کویر , عکس کویر , کویر شهرستان بیرجند , شهرستان بیرجند , تصویر کویر , جاذبه دیدنی خراسان جنوبی , اماکن گردشگری ایران , بیرجند , کویر ایران , جاذبه گردشگری خراسان جنوبی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325