تصویر با کیفیت کاشی کاری مسجد امام

شناسه مطلب : 427633
ابعاد :4498 در 6748 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :38.4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/05/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مسجد امام اصفهان

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است. 

مسجد شاه اصفهان یکی از شاهکارهای هنری و معماری ایران و جهان است که در شهر اصفهان، قلب ایران، واقع شده است. این مسجد همچنین با نام مسجد امام معروف است و به‌عنوان یکی از بزرگترین مساجد جهان شناخته می‌شود.

مسجد شاه اصفهان در دوره صفویه، توسط شاه عباس اول، پس از انتقال پایتخت ایران از قزوین به اصفهان، ساخته شد. این مسجد به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی و تاریخی اصفهان، جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خود کرده است.

 

ویژگی مسجد امام اصفهان

معماری مسجد شاه اصفهان به سبک هنر اسلامی و معماری ایرانی با تأثیرات فرهنگی و هنری دیگر، مانند هنر هندی و چینی، طراحی شده است. ویژگی‌های بارز مسجد شاه اصفهان عبارت‌اند از:

1. نمای بزرگ و شکوهمند: نمای خارجی مسجد شاه اصفهان با کاشی‌کاری‌های هنری، نقوش زینت‌بخش و حروف‌چینی زیبا تزئین شده است که آن را از بقیه مساجد متمایز می‌کند.

2. حیاط‌های زیبا: مسجد شاه اصفهان دارای حیاط‌های بزرگی است که فضاهایی آرام و دلنشین را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند. آبنماها و باغچه‌ها به تزئین این حیاط‌ها کمک می‌کنند.

3. محراب و منبر: محراب اصلی مسجد شاه اصفهان با طرح‌ها و کاشی‌کاری‌های زیبا تزئین شده است و جلوه‌ای بی‌نظیر به مکان اضافه می‌کند. منبر نیز با طرح‌های هنری و زینت‌بخشی به مسجد شکوه می‌بخشد.

4. آرامگاه‌ها و مدارس: در داخل مسجد شاه اصفهان، آرامگاه‌ها و مدارس قرار دارند که به نمونه‌های هنری از دوره صفویه تبدیل شده‌اند.

مسجد شاه اصفهان به‌عنوان یکی از مقاصد دیدنی و تاریخی اصفهان و ایران، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می‌کند. این مکان معنوی، فرهنگی و هنری، از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر به‌شمار می‌آید و بازدید از آن، فرصتی استثنایی برای آشنایی با تاریخ، هنر و فرهنگ ایران اسلامی فراهم می‌کند.

 

مشخصات فنی عکس مسجد امام اصفهان

ابعاد:                               4498 در 6748 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               38.4 مگابایت

 

نکات عکس مسجد امام اصفهان

در این عکس از مسجد امام اصفهان جاذبه گردشگری اصفهان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مسجد امام اصفهان جاذبه گردشگری اصفهان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی اصفهان و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


مسجد امام اصفهان , تذهیب , مسجد امام , جاذبه مذهبی اصفهان , نگار گری , عکس مسجد امام , مینیاتور , کاشی کاری مسجد جامع اصفهان , مسجد شاه عباس , اماکن گردشگری , کاشی کاری مسجد شاه , اماکن گردشگری ایران , کاشی کاری مسجد جامع , گل و مرغ , مسجد امام جاذبه مذهبی اصفهان , تصویر مسجد امام , مسجد جامع , مسجد جامع اصفهان , نقوش اسلیمی , کتیبه , کاشی کاری , کاشی کاری مسجد , شمسه , جاذبه گردشگری اصفهان , کاشی کاری مسجد امام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325