تصویر با کیفیت مسجد جامع یاسوج

شناسه مطلب : 427188
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :24.6 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت مسجد جامع یاسوج

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

مسجد جامع یاسوج، یکی از معابر دینی و مراکز مهم اجتماعی در شهر یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران است. این مسجد، با طراحی منحصر به فرد و معماری زیبا، یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی منطقه به‌شمار می‌آید.

مسجد جامع یاسوج با تاریخ طولانی خود، ارتباط نزدیکی با جامعه محلی دارد و نقش مهمی در زندگی مذهبی و اجتماعی اهالی شهر ایفا می‌کند. این مکان مذهبی همچنین مرکزی برای انجام فعالیت‌های دینی، آموزشی و فرهنگی در شهر یاسوج است.

مسجد جامع یاسوج دارای معماری اسلامی و ایرانی است که از نمونه‌های برجسته هنر و معماری این منطقه به‌شمار می‌آید. بنا به سبک سنتی و با استفاده از مواد ساختمانی محلی، این مسجد به زیبایی خاصی دست یافته است.

همچنین، مسجد جامع یاسوج از لحاظ تزئینات هنری و نقاشی‌های داخلی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. تراش‌های چوبی زیبا، کاشی‌کاری‌های هنری و تصاویر اسلامی، زیبایی خاصی به دیواره‌ها و ستون‌های این مکان مقدس می‌بخشند.

مسجد جامع یاسوج به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی منطقه، هر ساله مسافران و زائرانی از نقاط مختلف به خود جلب می‌کند و میزبان بازدیدکنندگان از نزدیک و دور می‌شود. همچنین، برگزاری مراسم‌ها و جلسات مذهبی در این مسجد، زندگی اجتماعی و فرهنگی اهالی شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ارتباط اجتماعی بین مختلف اقشار جامعه را تقویت می‌کند.

 

ویژگی مسجد جامع یاسوج

ویژگی مسجد جامع یاسوج، معماری زیبا و بی‌نظیر آن است. این مسجد با طراحی منحصر به فرد و ساختاری چشم‌نواز، از نمونه‌های برجسته معماری اسلامی و ایرانی به‌شمار می‌آید. تزیینات هنری زیبا و دقیق، کاشی‌کاری‌های هنرمندانه و تراش‌های چوبی با ارزش، به مسجد جامع یاسوج جلوه‌ای خاص می‌بخشند.

این مسجد با بناهای مختلف و گنبدهای زیبا، نماد جلال و باشکوهی در منظره شهر یاسوج است و از دور قابل رویت می‌باشد. انتخاب موقعیت برجسته‌ای برای مسجد، آن را به یک نقطه تمرکز و تشویق‌کننده برای جامعه محلی و گردشگران تبدیل کرده است.

ویژگی معماری مسجد جامع یاسوج، توجه به اصول معماری اسلامی و ایرانی از جمله استفاده از میخک‌ها، تجزیه‌های هندسی، و ایجاد هندسه سطح کف و تراش‌های مختلف می‌باشد. این عناصر معماری متنوع به مسجد جامع یاسوج شکوه و هویت خاصی بخشیده‌اند.

به عنوان نمادی از ارزش‌های فرهنگی و تاریخی منطقه، مسجد جامع یاسوج جاذبه‌ای مهم برای گردشگران، علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ اسلامی و محلی، و مسلمانان عمومی محسوب می‌شود. مراجعه به این مکان معنوی، تجربه‌ای منحصر به فرد و الهام‌بخش برای بازدیدکنندگان است.

 

مشخصات فنی عکس مسجد جامع یاسوج

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               24.6 مگابایت

 

نکات عکس مسجد جامع یاسوج

در این عکس از مسجد جامع یاسوج جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از مسجد جامع یاسوج جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


مسجد جامع یاسوج , مینیاتور , نگار گری , کهگیلویه و بویر احمد , کاشی کاری , نقوش اسلیمی , کتیبه , کاشی کاری , تصویر مسجد جامع یاسوج , شمسه , اماکن گردشگری , کاشی کاری مسجد جامع یاسوج , مسجد جامع , جاذبه گردشگری , مسجد یاسوج , اماکن گردشگری ایران , کاشی کاری مسجد جامع , مسجد جامع جاذبه مذهبی یاسوج , تذهیب , جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویر احمد , گل و مرغ , عکس مسجد جامع یاسوج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325