تصویر با کیفیت شیرینی پادرازی

شناسه مطلب : 423962
ابعاد :3447 در 5170 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :5.16 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت شیرینی پادرازی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

شیرینی پادرازی قزوین یکی از شیرینی های سنتی این استان است که بسیار خوشمزه و مرسوم است و در ایام نوروز تهیه می شود. شیرینی پادرازی ماندگاری بالایی دارد زیرا تخم مرغ ندارد و به راحتی تهیه می شود. البته این شیرینی در شهرهای دیگر مانند مشهد نیز پخته می شود ولی با کمی تغییرات مثلا به جای آرد گندم از ترکیب سه آرد در این شیرینی استفاده می شود.

 

ویژگی شیرینی پادرازی

شیرینی پادرازی در خراسان رضوی نیز بسیار معروف است و ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از سایر شیرینی‌ها تمایز می‌دهد. برخی از ویژگی‌های شیرینی پادرازی سوغات خراسان رضوی عبارتند از:

  1. شکل و الگو: شیرینی پادرازی خراسان رضوی به صورت دایره‌ای یا بیضی شکل است و همچنین الگوهای خاصی دارد که به وسیله دستگاه پادراز روی شیرینی ایجاد می‌شود. این الگوها معمولاً شامل طرح‌های هندسی، گل‌ها و نقوش مرتبط با فرهنگ و سنت‌های خراسان رضوی می‌باشند.

  2. طعم و عطر: شیرینی پادرازی خراسان رضوی نیز به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، طعم خوشمزه و عطری متمایز دارد. معمولاً از ادویه‌هایی مانند زعفران و آب‌گلاب برای اضافه کردن عطر و طعم خاص استفاده می‌شود.

  3. ماندگاری: شیرینی پادرازی خراسان رضوی نیز به دلیل استفاده از روغن در تهیه آن، ماندگاری بالایی دارد و می‌تواند برای مدت طولانی نگهداری شود. این ویژگی باعث می‌شود که شیرینی پادرازی به عنوان یک سوغات قابل ارسال به دورانی‌ها و نیز به عنوان یک هدیه مناسب برای مهمانان و عزیزان استفاده شود.

 

مشخصات فنی عکس شیرینی پادرازی

ابعاد:                               3447 در 5170 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               5.16 مگابایت

 

نکات عکس شیرینی پادرازی

در این عکس از سوهان کنجدی سوغات قم و مازندران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سوهان کنجدی سوغات قم و مازندران استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی قزوین و سوغات و صنایع دستی خراسان رضوی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


شیرینی , شیرینی پادرازی سوغات قزوین , سوغات , عکس شیرینی پادرازی , تصویر شیرینی پادرازی , شیرینی پادرازی سوغات مشهد , شیرینی پادرازی , شیرینی پادرازی سوغات خراسان رضوی , سوغاتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325