تصویر با کیفیت ترشی شور مخلوط

شناسه مطلب : 434507
ابعاد :5000 در 3333 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :5.90 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/08/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت ترشی شور مخلوط

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ترشی شور مخلوط یک نوع از ترشی‌ها است که از مخلوط میوه‌ها یا سبزیجات با نمک و مواد شورساز تهیه می‌شود. این ترشی معمولاً به عنوان یک تنقلات سالادی در غذاها مصرف می‌شود و در انواع مختلف در سراسر جهان تهیه می‌شود. ویژگی‌های ترشی شور مخلوط عبارتند از:

  1. مواد اصلی: ترشی شور مخلوط معمولاً از میوه‌ها و سبزیجات مختلفی مانند خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، سیب زمینی و... تهیه می‌شود. همچنین شامل مواد شورساز مانند سرکه، نمک و شکر می‌شود.
  2. عملیات تهیه: تهیه ترشی شور مخلوط شامل خرد کردن میوه‌ها و سبزیجات به شکل مورد نظر، ترکیب آنها با مواد شورساز، و نگهداری آن در ظروف مناسب به مدت زمانی معین (معمولاً چند روز تا چند هفته) است.
  3. طعم ترش و شور: ترشی شور مخلوط به دلیل حضور سرکه و نمک دارای طعم ترش و شور می‌باشد که برای تازه‌تر کردن غذاها یا تنقلات سالادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. پارچه‌استفاده: ترشی شور مخلوط معمولاً به عنوان یک الف بیشتر در ساندویچ‌ها و برگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به عنوان همراه سوپ‌ها و غذاهای گوشتی نیز مصرف می‌شود.
  5. پرطرفداری جهانی: این نوع ترشی به عنوان ترشی شور مخلوط در سراسر جهان محبوبیت دارد و در انواع مختلف با تنوع طعمی و مواد اصلی تهیه می‌شود.

 

ویژگی ترشی شور مخلوط

ترشی شور مخلوط یک نوع ترشی است که از میوه‌ها یا سبزیجات مختلف به همراه مواد شورساز تهیه می‌شود. این ترشی به عنوان یک نهنگ سرسره در دنیای تنقلات و سالادها شناخته می‌شود و طعم ترش و شور آن طعم غذاهای را تازه‌تر می‌کند. ویژگی‌های ترشی شور مخلوط به شرح زیر است:

  1. مواد اصلی: ترشی شور مخلوط می‌تواند از میوه‌ها و سبزیجات متنوعی تهیه شود. معمولاً شامل خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، سیب زمینی، هویج و سبزیجات دیگر باشد. این مواد ترهم در برگرفته از میوه‌ها و سبزیجات تازه، تا زمانی که مترهم در مخلوط می‌گنجد.
  2. مواد شورساز: برای تهیه ترشی شور مخلوط، معمولاً از سرکه، نمک، شکر و آب استفاده می‌شود. این مواد به میوه‌ها و سبزیجات اضافه می‌شوند تا طعم ترش و شور به ترشی داده شود.
  3. فرآیند تهیه: ترشی شور مخلوط شامل مراحل مختلفی مانند خرد کردن میوه‌ها و سبزیجات به اندازه‌های مورد نظر، ترکیب آنها با مواد شورساز و نگهداری در ظروف مناسب برای مدت زمان معین معمولاً چند روز تا چند هفته است.
  4. کاربردها: ترشی شور مخلوط به عنوان یک تنقلات سالادی یا همراه در ساندویچ‌ها و برگرها مصرف می‌شود. همچنین می‌تواند جزو مواد تزئینی برای سوپ‌ها و غذاهای گوشتی باشد.
  5. محبوبیت جهانی: ترشی شور مخلوط به عنوان یک ترشی معمولی در سراسر جهان شناخته می‌شود و در انواع مختلف با تنوع طعمی و مواد اصلی تهیه می‌شود.

از ترشی شور مخلوط به عنوان یک مکمل خوشمزه در غذاها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود و امکان افزودن طعم ترش و شور به غذاهای مختلف را فراهم می‌کند.

 

مشخصات فنی عکس ترشی شور مخلوط

ابعاد:                               5000 در 3333 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               5.90 مگابایت

 

نکات عکس ترشی شور مخلوط

در این عکس از ترشی شور مخلوط استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از ترشی شور مخلوط استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی غذاها و کارت ویزیت سوپر مارکت یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


عکس ترشی شور مخلوط , ترشی , ترشی ایرانی , ترشی شور , ترشی شور مخلوط ایرانی , تصویر ترشی شور مخلوط , محصول غذایی , عکس ترشی ایرانی , ترشی شور ایرانی , محصول غذایی ایرانی , ترشی شور مخلوط ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325