تصویر با کیفیت تخت سلیمان

شناسه مطلب : 438681
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :21.5 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/10/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت تخت سلیمان

این عکس ایرانی توسط تیم پارس گرافیک به ثبت رسیده است.

تخت سلیمان، یک نماد تاریخی در استان آذربایجان غربی ایران، جلب توجه گردشگران و پژوهشگران از سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. این منطقه در فاصله حدود ۴۰ کیلومتری شمال شهر تکاب واقع شده و به عنوان یکی از میراث‌های جهانی توسط سازمان یونسکو شناخته شده است.

آتشفشان خندقی که در مرکز یک دهلیز دایره‌ای واقع شده، مهمترین جاذبه تاریخی تخت سلیمان است. این مکان در دوران باستان محل عبادت به خدایان آتش بوده و آثار باستانی حاکی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در دوره هخامنشیان و ساسانیان است.

تخت سلیمان به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب، هر ساله گروه‌های زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را جذب می‌کند. افراد علاقمند به بازدید از این نماد تاریخی نه تنها از زیبایی‌های باستانی بلکه از طبیعت دلنشین این منطقه نیز لذت می‌برند.

ویژگی تخت سلیمان

ویژگی بارز تخت سلیمان، آتشفشان خندقی است که در وسط یک دهلیز دایره‌ای واقع شده و از جذابیت‌های اصلی این منطقه تاریخی محسوب می‌شود. این آتشفشان خندقی در دوران باستان به عنوان یک مرکز مهم برای عبادت به خدایان آتش در نظر گرفته می‌شد.

همچنین، آثار باستانی موجود در این منطقه نشان از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گذشته دارند و از جمله ویژگی‌های بارز تخت سلیمان به شمار می‌روند. این آثار به دوره‌های مختلف تاریخی مربوط می‌شوند، از جمله دوران هخامنشی و ساسانی.

جذابیت تاریخی و فرهنگی، همراه با زیبایی طبیعت این منطقه، تخت سلیمان را به یک مقصد گردشگری محبوب در ایران و جهان تبدیل کرده است که سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

مشخصات فنی عکس تخت سلیمان

ابعاد:                               4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             JPG

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               21.5 مگابایت

در این عکس از تخت سلیمان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از تخت سلیمان جاذبه گردشگری ایرانی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.


اماکن گردشگری , تخت سلیمان , استان آذربایجان غربی , اماکن توریستی , جاذبه گردشگری , آثار باستانی , آثار باستانی تخت سلیمان , آتشکده , جاذبه توریستی , مکان مذهبی , نقش برجسته , تخت سلیمان جاذبه گردشگری آذربایجان غربی , تخت سلیمان ایران , آتشکدهٔ آذرگشسپ , بنای تاریخی , معبد , تخت سلیمان آذربایجان غربی , بنای مذهبی , آذربایجان غربی , مکان تاریخی , عکس تخت سلیمان , نقش برجسته تخت سلیمان , تصویر تخت سلیمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325