ابراهیم رئیسی

شناسه مطلب : 423566
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :5.93 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/03/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت سید ابراهیم رئیسی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

ابراهیم رئیسی، یک شخصیت مورد توجه در صحنه سیاسی ایران است که در نظام قضایی و حکومت اسلامی ایران نقش مهمی ایفا کرده است. او همچنین از منظر بسیاری از افراد در داخل و خارج ایران، یک شخصیت مورد انتقاد و بحث است.

طرفداران ابراهیم رئیسی معتقدند که وی با تمرکز بر عدالت اجتماعی، قضاوت درست و تقویت امنیت داخلی، تأثیر مثبتی در جامعه داشته است. آن‌ها باور دارند که او با قدرت سیاسی و شایستگی‌های قضاتی خود، اصلاحاتی را در ساختار قضایی و نظام حقوقی کشور ایجاد کرده است. طرفداران او همچنین معتقدند که رئیسی با تلاش برای تقویت روابط بین‌المللی، منافع ملی ایران را به خوبی به دست می‌آورد و در جهانی بیشتر محترم می‌شود.

 

فعالیت های سید ابراهیم رئیسی

سید ابراهیم رئیسی، شخصیتی که در سیاست و دستگاه قضایی ایران نقش مهمی را بازی کرده است، برای بسیاری از افراد مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه، به برخی از فعالیت‌های مهم و موثر او اشاره خواهیم کرد، با این وجود توجه داشته باشید که این توصیفات بر اساس نظرات و دیدگاه‌های مختلف شکل گرفته است:

  1. حفظ و تقویت نظم قضایی: سید ابراهیم رئیسی در سمت ریاست قوه قضائیه و سپس به عنوان رئیس جمهور، تلاش‌های قابل توجهی برای تقویت نظم و نظام قضایی در ایران انجام داده است. او به اصلاحات در ساختار قضایی، تقویت مستقلیت قضات و افزایش کیفیت اجرای عدالت توجه کرده است.

  2. توجه به عدالت اجتماعی: ابراهیم رئیسی با تأکید بر عدالت اجتماعی، برخی از سیاست‌ها و برنامه‌هایی را برای کاهش فقر، تقویت حمایت اجتماعی و افزایش عدالت در توزیع ثروت مطرح کرده است. او سعی کرده است تا با اصلاح سیاست‌های اقتصادی، بهبود شرایط اقتصادی مردم را فراهم آورد.

  3. تلاش برای تحقق امنیت داخلی: ابراهیم رئیسی با تأکید بر حفظ امنیت داخلی، سیاست‌ها و تدابیری را برای مبارزه با جرم و جنایت و تقویت نظم اجتماعی اتخاذ کرده است. وی تلاش می‌کند تا با ارتقاء امنیت و اجرای قوانین، زندگی شهروندان را در کشور بهبود بخشد.

  4. تحرکات در سیاست خارجی: ابراهیم رئیسی در سیاست خارجی نیز تأثیراتی داشته است. او در راستای توسعه روابط بین‌المللی، تلاش کرده است تا با دیپلماسی فعال و تعامل با کشورهای دیگر، منافع ملی ایران را حفظ و تقویت کند.

 

مشخصات فنی عکس سید ابراهیم رئیسی

ابعاد:                                3648 در 5472 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               5.93 مگابایت

 

نکات عکس سید ابراهیم رئیسی

در این عکس از سید ابراهیم رئیسی روئیس جمهور ایران استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سید ابراهیم رئیسی استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی بنر ها و عکس سیاسی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


سید ابراهیم رئیسی , عکس سید ابراهیم رئیسی , تصویر سید ابراهیم رئیسی , رئیس جمهور ایران , رئیس جمهور , ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325