کتیبه شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی و رحلت پیامبر

شناسه مطلب : 430938
ابعاد :70 در 1500 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کتیبه رحلت پیامبر

ماه صفر یکی از ماه‌های مهم و معنوی در تقویم اسلامی است که به ویژه برای شیعیان با اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این ماه با شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام دوم شیعیان، آغاز می‌شود و با تاسوعا و عاشورا به اوج می‌رسد. در این ماه، مردم شیعی ماتم و عزاداری در یادگار شهدای کربلا را تجربه می‌کنند و پیام‌های مهمی از مقاومت و ایمان به ارزش‌های دینی به نسل‌های جوان منتقل می‌کنند.

چاپ بنر‌ها و پوسترها به مناسبت ماه صفر می‌تواند تأثیرات بسیاری در جامعه داشته باشد. این بنر‌ها می‌توانند پیام‌های معنوی و اخلاقی مرتبط با ماه صفر و عزاداری شهدا را به افراد منتقل کنند و ارتقاء ایمان و اراده‌ی مذهبی را ترویج دهند. همچنین، تصاویری از امام حسن مجتبی (ع) و شهدای کربلا را در این بنر‌ها نمایش داده و پیام‌های مهمی درباره ایمان و مقاومت منتقل کنند.

علاوه بر این، چاپ بنر‌ها می‌توانند به افراد توانمندی برای تفکر و تأمل در اصول ایمانی و اخلاقی دینی اعطا کنند و نقش مهمی در تربیت نسل‌های جوان ایفا کنند. این تصاویر می‌توانند انرژی و انگیزه برای پیروی از ارزش‌های دینی و ایمانی را در جامعه تقویت کنند و به گسترش فرهنگ عزاداری و اراده‌ی مذهبی کمک کنند. به طور کلی، چاپ بنر‌ها به مناسبت ماه صفر می‌تواند نقش مهمی در نگهداری و انتقال تاریخ و ارزش‌های مذهبی اسلامی داشته باشد.

طرح بنر رحلت پیامبر اکرم، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سوگواری صفر

طرح بنر رحلت پیامبر شامل: نقوش مذهبی ، تذهیب  و تایپوگرافی مرتبط می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت پیامبر اکرم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز عزاداری صفر

ابعاد:                                70 در 1500 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رحلت پیامبر 
  • هم نشینی مناسب زمینه قهوه ای با طرح بنر عزاداری ماه صفر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از تایپو گرافی در طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در طرح بنر عزاداری ماه صفر

بنر وفات حضرت محمد , بنر رحلت پیامبر , بنر لایه باز , طرح بنر رحلت حضرت محمد , رحلت حضرت محمد , حضرت محمد , بنر شهادت ائمه , بنر رحلت حضرت محمد , 28 صفر , تذهیب , شهادت امام رضا , بنر عزاداری 28 صفر , شهادت امام حسن مجتبی , طرح کتیبه رحلت پیامبر , بنر رحلت پیامبر اکرم , طرح بنر رحلت پیامبر , کتیبه , طرح کتیبه رحلت امام رضا , بنر 28 صفر , بنر لایه باز , بنر رحلت پیامبر اعظم , بنر شهادت امام حسن مجتبی , بنر شهادت امام رضا , بنر , کتیبه رحلت پیامبر , کتیبه رحلت امام رضا , بنر وفات پیامبر اکرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325