کتیبه آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 431895
ابعاد :100 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :95 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان

روز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) یکی از مناسبت‌های مهم در تاریخ اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان جشن‌گرفته می‌شود. این روز نماد امید، عدالت، و تجدید میثاق با امام مهدی (عج) است. چاپ بنرهای مخصوص این مناسبت تأثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و اشتیاق مردم به شرکت در مراسم‌ها و جشن‌های این روز دارد.

  1. ترویج ایمان و انتظار: چاپ بنرهای آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با پیام‌های مذهبی و معنوی، به ترویج ایمان مردم و افزایش انتظار برای ظهور امام مهدی (عج) کمک می‌کنند. این بنرها با تصاویر معنوی و پیام‌های مؤثر مردم را به ایمان به این امام نیکوکار دعوت می‌کنند.

  2. جلب مشارکت عمومی: چاپ بنرهای مخصوص روز آغاز امامت، می‌توانند مشارکت عمومی مردم در مراسم‌ها و مراسم دینی را افزایش دهند. این بنرها با اطلاع‌رسانی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مرتبط با این مناسبت، مردم را به شرکت فعال در این روز دعوت می‌کنند.

  3. تعامل اجتماعی و انسجام دینی: چاپ بنرهای روز آغاز امامت مهدی (عج) می‌توانند فرصتی مناسب برای تعامل اجتماعی و افزایش انسجام مذهبی در جامعه فراهم کنند. این بنرها با ایجاد فضای معنوی و مذهبی و جذب مردم، به ارتقاء انسجام مسلمانان و ایجاد اتحاد در میان آنها کمک می‌کنند.

به طور کلی، چاپ بنرهای مخصوص روز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نه تنها به افزایش ایمان و انتظار مردم کمک می‌کنند بلکه می‌توانند تعامل اجتماعی و انسجام دینی را ترویج کرده و مردم را به شرکت در مراسم‌ها و جشن‌ها دعوت نمایند. این بنرها نمایانگر وحدت و امید به آینده بهتری در زمان ظهور امام مهدی (عج) هستند.

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز آغاز امامت امام زمان (عج)

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی شامل: تذهیب می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر آغاز امامت حضرت مهدی

ابعاد:                                100 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               95 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی

امامت , بنر آغاز امامت امام مهدی , بنر آغاز ولایت امام زمان , بنر آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت امام زمان , کتیبه آغاز امامت حضرت مهدی (عج) , بنر آغاز ولایت حضرت مهدی , آغاز امامت حضرت مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , امام زمان , آغاز امامت امام مهدی , بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان , آغاز ولایت حضرت مهدی , بنر ولادت امام زمان , نهم ربیع الاول , تذهیب , طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی , طرح بنر آغاز ولایت صاحب الزمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325