کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه

شناسه مطلب : 315635
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :91 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح کارت ویزیت کارگاه فرفورژه

با نگاهی به محیط اطراف در دنیای امروز کاملا متوجه تغییرات و تنوع بالای دکوراسیون ها، ساختمان سازی ها و ... می باشیم. یکی از این نوع مورد ها که از این تنوع بالا جا نمانده و دارای پیشرف بسیار بالایی شده است فلزات می باشند. فلزات طیف وسیعی را تشکیل می دهند که هر کدام کاربرد و  خاصیت خود را بنا به ویژگی هایی که دارند در صنایع امروز استفاده می شود. پس به وضوح می توان این پیشرفت را در فلزات مشاهده کرد.

یکی از این فلزات محبوب دنیای امروز مدرن که بسیار کاربردیست، فرفورژه می باشد که به دلیل تنوع و ظرافت بالا و قابلیت تغییر و تحولی که دارد در صنایع ساختمان سازی، درب و پنجره، دکوریجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
این فلز دارای قابلیت طراحی و ظرافت بسیار بالایی می باشد و همین قابلیت باعث شده است که از مابقی فلزات در بخش طراحی پیشی بگیرد.
امروزه با پیشرفت این فلز، کارگاه تولید فرفورژه نیز بازار بسیار پر رونقی  پیدا کرده است. پارس گرافیک طرح کارت ویزیت لایه باز کارگاه تولید فرفورژه را جهت تبلیغات و بازاریابی این تولیدی طراحی نموده است.
 
 

عناصر کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه

طرح کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه توسط تیم مجرب و حرفه ای پارس گرافیک به شکل افقی و دورو با استفاده از تصویر با کیفیت فلز فرفورژه شده و کاربردی طراحی نموده است.ضمنا طرح لایه باز کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه کاملا لایه باز بوده و قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه، فلزات،فلز فرفورژه شده

 

مشخصات فنی کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                              91 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

آهن آلات , کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه , طرح لایه باز , کارگاه تولید فرفورژه , طرح کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه , مشکی , کارت ویزیت , میلگرد , آهن , طرح PSD , تیر آهن , آهن فروشی , PSD , فرفورژه , نرده , آهن آلات صنعتی , فروشگاه آهن آلات , کارت ویزیت آهن فروشی , طرح ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325