کارت ویزیت میوه فروشی

شناسه مطلب : 396088
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/08/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید دانلودتراکت سوپر میوه
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

کارت ویزیت میوه فروشی

میوه غذای آب داری است که در گیاهان و درختان خاصی به عمل می آید، سیب، پرتقال و گلابی، سه نمونه از میوه ها هستند. این میوه ها خوشمزه بوده و در رژیم غذایی ما دارای اهمیت هستند. آن ها مواد معدنی، نمک، شکر و ویتامینها را به بدن ما می رسانند. آب، پوست، گوشت و هسته ها به هضم غذای ما کمک می کنند.

از نظر دانشمندان گیاه شناس، میوه ها دانه های رسیده ی گیاهان هستند. میوه ها در زمان رشد دانه ها از آن ها محافظت کرده و وقتی رسیده شدند، به زیاد شدن آن ها کمک می کنند. برخی از میوه ها خود دانه افشانی می کنند. سایر میوه ها توسط پرندگانی و حیواناتی که دانه ها را پخش می کنند، خورده می شوند. در بسیاری از گیاهان، دانه در داخل بخش گوشتی میوه قرار دارد. بسیاری از میوه ها خوراکی هستند. زمانی که میوه از گل به وجود آمد، کاسبرگ ها و گلبرگ ها پژمرده شده و سرانجام می ریزند. فروشگاه های میوه و تره بار روزانه میوه های تازه و مختلفی را به فروش می رسانند تا نیاز مشتریان را از این کالای اساسی برطرف نمایند.

طرح لایه باز کارت ویزیت میوه فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت میوه فروشی

طرح کارت ویزیت میوه سرا  شامل: عکس با کیفیت میوه، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز، مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت براق، کارت ویزیت برجسته و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت میوه فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت سوپر میوه
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت میوه در طرح کارت ویزیت میوه فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت

کارت ویزیت سوپر میوه کارت ویزیت میوه سرا , کارت ویزیت فروشگاه میوه , میوه , میوه فروشی , کارت ویزیت میوه فروشی , کارت ویزیت لایه باز , هایپر میوه , کارت ویزیت لایه باز میوه سرا , سوپر میوه , کارت ویزیت سوپر میوه , طرح کارت ویزیت فروشگاه میوه , طرح کارت ویزیت میوه فروشی , کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325