کارت ویزیت فیزیوتراپی

شناسه مطلب : 323455
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سورمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت فیزیوتراپی

فیزیوتراپی علمی است که نه تنها در بهبود کیفیت زندگی افراد نقش دارد، بلکه میتواند از ایجاد آسیب هم پیشگیری کند. هم بخشی از سیستم توانبخشی است و هم در مراقبت های حاد نقش دارد. به علاوه در حفظ عملکرد های حرکتی، مدیریت بیماری های مزمن و آموزش به بیمار و مراقب او، هم فعالیت می کند.

در هر مرحله ای از زندگی افراد، فیزیوتراپی می تواند کمک کننده باشد مثلا وقتی یک نفر بخاطر تصادف، بیماری و … توانایی جسمی و حرکتی اش را از دست داده است.

از نظر انجمن جهانی فیزیوتراپی تعریف این گونه است که:

“فیزیوتراپی به فرد کمک می کند تا توانایی هایش را افزایش دهد، یا در شخصی که بیماری پیش رونده مثل ام اس دارد توانایی هایش را حفظ کند و یا در کسی که یکسری از توانایی هایش را از دست داده است فعالیت ها و توانایی های جایگزین پیدا کند و به فرد آموزش های لازم را جهت حفظ حداکثر استقلال بدهد.”

طرح لایه باز کارت ویزیت فیزیوتراپی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فیزیوتراپی

طرح کارت ویزیت فیزیوتراپی شامل: عکس با کیفیت اندام انسان، عکس با کیفیت از آسیب دیدگی، استخوان پا، آناتومی ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فیزیوتراپی، کارت ویزیت لایه باز فیزیوتراپی، فیزیوتراپی، کلینیک فیزیوتراپی، عکس با کیفیت اندام انسان، عکس با کیفیت از آسیب دیدگی، لیبل، فیزیوتراپی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فیزیوتراپی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 سورمه ای

سایز:                                1 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فیزیوتراپی
  • همنشینی مناسب رنگ سورمه ای و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت اسکلت بندی انسان در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 

کارت ویزیت , فیزیوتراپیست , کلینیک فیزیوتراپی , کارت ویزیت کلینیک فیزیوتراپی , ستون فقرات , کارت ویزیت فیزیوتراپیست , آناتومی بدن , کارت ویزیت لایه باز , طرح کارت ویزیت , طرح کارت ویزیت فیزیوتراپی , کارت ویزیت خدمات فیزیوتراپی , طرح کارت ویزیت کلینیک فیزیوتراپی , کارت ویزیت فیزیوتراپی , فیزیوتراپی , طرح کارت ویزیت فیزیوتراپیست ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325