کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب

شناسه مطلب : 392848
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/07/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح تراکت فروشگاه کالای خواب
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح کارت ویزیت کالای خواب

به مهمترین عناصری که در اتاق خواب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اعم از پتو، لحاف، بالش، روتختی و تشک، کالای خواب گفته می‌شود. از آنجایی که در زندگی ماشینی امروز کمی وقت استراحت تنگ تر شده است. از این رو با بالا بردن سطح کیفی کالای خواب می توانید زمان کمی را تا حد بسیاری جبران کنید و آن راهکار مهم جزء بالا بردن سطح کیفی کالای خواب نمی باشد.

با استفاده از ابزار کالای خواب مناسب می توانید به استراحت کامل رسیده و با یک نیروی خوب و انرژی مثبت فرایند کاری روز خود را آغاز کنید ولی باید بدانید برای رسیدن به این مهم باید از یک کالای خواب خوب و باکیفیت استفاده کنید. و نقش آن در استراحت و حتی کار خود پررنگ نمایید.

کالای خواب خوب می تواند کیفیت زندگی تان را دگرگون سازد. گرچه یک شب، کم خوابی و یا بدخوابی مشکل نگران کننده ای به نظر نمی رسد اما کمبود خواب طولانی مدت می تواند منجر به مشکلات جدی تری مانند فشار خون بالا و یا اضافه وزن شود. بسیاری از مشکلات افراد در هنگام خواب، با استفاده از یک کالای خواب خوب و استاندارد قابل حل خواهد بود. بنابراین سرمایه گذاری، دقت و توجه به نوع کالای خواب و انتخاب درست آن بسیار هائز اهمیت است.

طرح کارت ویزیت کالای خواب، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب

طرح کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب شامل: زمینه سفید و قرمز، بکگراند کاربردی،تصویر تخت خواب و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت عمودی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب، طرح کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب، کارت ویزیت کالای خواب، بکگراند کاربردی، لیبل، شیپ های کاربردی، کارت ویزیت، طرح کارت ویزیت، 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کالای خواب

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز کالای خواب
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی فانتزی و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

وکتور , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کالای خواب , کارت ویزیت ایرانی , تخت خواب , کارت ویزیت کالای خواب , کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب , کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب , دانلود psd کارت ویزیت کالای خواب , کارت ویزیت psd , کالای خواب , طرح کارت ویزیت فروشگاه کالای خواب , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325