کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش

شناسه مطلب : 418926
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش

فروشگاه‌های چای و دمنوش با توجه به رشد صنعت سلامت و محصولات طبیعی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مردم برای خرید چای و دمنوش به شمار می‌روند. تبلیغات و چاپ کارت ویزیت از ابزارهایی هستند که می‌توانند در جذب مشتری برای این فروشگاه‌ها تاثیرگذار باشند.

اولین تأثیری که تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه‌های چای و دمنوش دارند، افزایش آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به این فروشگاه‌هاست. با چاپ کارت ویزیت و بنرهای تبلیغاتی مختلف، مشتریان بیشتری با این فروشگاه‌ها آشنا می‌شوند و احتمال خرید بیشتر از آنها را دارند.

دومین تأثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه‌های چای و دمنوش، ایجاد اعتماد و ارتباط موثر با مشتریان است. با چاپ کارت ویزیت و بنرهای تبلیغاتی با طراحی جذاب و متناسب با محصولات فروشگاه، ارتباط و اعتماد مشتریان به این فروشگاه‌ها افزایش می‌یابد. از طرفی با ارایه خدمات بهتر و متناسب با نیازهای مشتریان، این اعتماد و ارتباط بهبود پیدا می‌کند.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه‌های چای و دمنوش، افزایش فروش و سودآوری بیشتر است.

 

  • زمینه و رنگبندی: زمینه سبز به دلیل ارتباط آن با طبیعت و آرامش، به‌عنوان یک رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش شناخته شده است. رنگ سبز همچنین باعث تأکید بر این موضوع می شود که محصولات این فروشگاه از جنس طبیعی هستند.

  • طرح و عکس: طراحی کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش باید با توجه به جنبه های محصولات این فروشگاه، طراحی شود. عکسی از برگ چای، تیمار چای، لیوان چای، علف های دارویی و یا دمنوش ها می تواند در این طرح مورد استفاده قرار گیرد.

  • نام فروشگاه و شعار: نام فروشگاه و شعار آن نیز باید در این کارت ویزیت قرار داشته باشد. نام فروشگاه باید با فونتی خوانا و بزرگتر از سایر متن ها قرار گیرد و شعار نیز با فونتی جذاب و مختصر قرار داده شود. این موارد باعث می شود که افراد به راحتی از نام و شعار فروشگاه چای و دمنوش یاد کنند.

  • اطلاعات تماس: اطلاعات تماس فروشگاه چای و دمنوش، از جمله آدرس، شماره تماس و وب سایت، نیز در کارت ویزیت باید مشخص باشد. این اطلاعات به مشتریان کمک می کنند تا با راحتی با فروشگاه تماس بگیرند یا به وب سایت آن مراجعه کنند.

 

کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش ،جهت تبلیغات  این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش

طرح کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش شامل: عکس با کیفیت فنجان  چای ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت  فروشگاه چای و دمنوش

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش
  •  همنشینی مناسب رنگ سفید با طرح کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عکس با کیفیت فنجان چای در طرح کارت ویزیت 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش

 


طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه چای و دمنوش , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه چای , چای , دمنوش گیاهی , طرح لایه باز کارت ویزیت , فروشگاه چای و دمنوش , کارت ویزیت فروشگاه چای , کارت ویزیت psd , فروشگاه چای , کارت ویزیت فروشگاه دمنوش گیاهی , طرح کارت ویزیت فروشگاه دمنوش گیاهی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325