کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه

شناسه مطلب : 451505
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :135 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه پوشاک مردانه می‌تواند به‌طور قابل توجهی در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و افزایش شناخت برند کمک کند.

کارت‌های ویزیت به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی ساده و مستقیم، به مشتریان امکان می‌دهند تا اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه و حتی ساعت‌های کاری را به راحتی در دسترس داشته باشند.

طراحی جذاب کارت ویزیت که با سبک و طرح پوشاک مردانه هماهنگ باشد، می‌تواند تصویری حرفه‌ای از فروشگاه به مشتریان ارائه دهد و آنها را برای مراجعه ترغیب کند.

کارت ویزیت می‌تواند به افزایش شناخت برند فروشگاه نیز کمک کند.

اگر کارت‌ها با کیفیت چاپ بالا و طراحی خلاقانه تولید شوند، مشتریان به راحتی آنها را به خاطر می‌سپارند و حتی ممکن است آن را به دوستان و آشنایان خود نشان دهند، که این خود نوعی تبلیغ دهان به دهان به شمار می‌رود.

علاوه بر این، کارت ویزیت با استفاده از عناصر بصری منحصر به فرد و لوگوی فروشگاه می‌تواند هویت بصری برند را تقویت کرده و فروشگاه را در ذهن مشتریان به عنوان یک مقصد معتبر برای خرید پوشاک مردانه تثبیت کند.

در نهایت، چاپ کارت ویزیت با اطلاعات تکمیلی نظیر تخفیف‌های ویژه یا آدرس صفحه‌های اجتماعی فروشگاه می‌تواند مشتریان را به تعامل بیشتر با فروشگاه تشویق کند.

این نوع از تبلیغات نه تنها اطلاعات ضروری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند انگیزه‌ای برای بازگشت دوباره و خرید مجدد ایجاد کند.

به‌علاوه، مشتریانی که کارت ویزیت دارند، به احتمال بیشتری به فروشگاه باز خواهند گشت، چرا که این کارت می‌تواند به عنوان یک یادآوری کننده مؤثر برای بازدید بعدی عمل کند.

ایران طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه

طرح کارت ویزیت پوشاک شامل:

استفاده از عکس با کیفیت مدل لباس مردانه و لیبل و شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت  (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت پوشاک مردانه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               135 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز پوشاک مردانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از  عکس باکیفیت  مدل لباس مردانه در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی ساده و فانتزی کارت ویزیت فروشگاه پوشاک 

کارت ویزیت پوشاک , مدل مرد , کارت ویزیت پوشاک اسپرت , کارت ویزیت پوشاک آقایان , کارت ویزیت پوشاک , کارت ویزیت psd پوشاک مردانه , کارت ویزیت لایه باز , پوشاک آقایان , گالری پوشاک , کارت ویزیت فروشگاه لباس مردانه , کارت ویزیت پوشاک مردانه , فروشگاه پوشاک , کارت ویزیت لباس فروشی , پوشاک مردانه , دانلود کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325