کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه

شناسه مطلب : 372364
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فروشگاه پوشاک آقایان
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

کارت ویزیت گالری پوشاک

پوشاک یا لباس آنچه بر تن می‌پوشند را می گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند.

وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند: آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند.

با نگاهی با اطراف خود به راحتی می توان درک کرد که امروزه در بسیاری از جوامع جهانی مد و زیبایی گسترش چشم گیری (چه در مردان و چه در زنان) داشته است. فروشگاه پوشاک با رونق این امر، یکی از شغل های پررونق این روز های بازارهای کسب و کار می باشد.

پارس گرافیک کارت ویزیت فروشگاه پوشاک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پوشاک

طرح کارت ویزیت پوشاک شامل: استفاده از عکس مدل مرد ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه پوشاک، طرح کارت ویزیت پوشاک، کارت ویزیت لایه باز پوشاک، کارت ویزیت بوتیک، کارت ویزیت لایه باز،  لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها، المانهای کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز پوشاک مردانه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز پوشاک مردانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از تصویر مدل مرد در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی ساده و فانتزی کارت ویزیت فروشگاه پوشاک 

فروشگاه پوشاک , کارت ویزیت پوشاک مردانه , کارت ویزیت پوشاک , پوشاک مردانه , کارت ویزیت لباس فروشی , کارت ویزیت psd پوشاک مردانه , پوشاک آقایان , کارت ویزیت پوشاک آقایان , دانلود کارت ویزیت , کارت ویزیت فروشگاه لباس مردانه , گالری پوشاک , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت پوشاک اسپرت , کارت ویزیت پوشاک , مدل مرد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325