کارت ویزیت فروشگاه لوستر

شناسه مطلب : 392272
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/07/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود طرح کارت ویزیت لوستر فروشی

لوستر، شاخه‌ای از لامپ های تزئینی است که معمولاً به صورت ثابت بر سقف منازل نصب می‌گردند. لوسترها معمولاً با ده‌ها لامپ و منشور کریستالی مزین می‌شوند. بزرگترین لوستر کریستالی جهان، هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا بود، که امروزه در کاخ دلمه‌باغچه در استانبول قرار دارد. این لوستر ۷۵۰ لامپ دارد و وزن آن ۴٫۵ تن است.

در اوایل قرن ۱۸، نصب لوستر های پر پیچ و تاب ساخته شده از آلیاژهای مس، برنز و طلا همراه با شمع های فراوان در عمارت های تجار و بازرگانان به شدت افزایش یافت. در این دوره، نقوش نئوکلاسیک کار شده در شاخه و بدنه لوسترهای فلزی و همچنین چوبی رواج یافت.

ابداع کننده اولین طرح های لوستر، ایتالیایی ها از سال ۱۵۰۰میلادی بوده‌اند، فکر استفاده از لوستر به عنوان یک وسیله دکوری و زینتی را به جهان ارائه کردند. ممکن است برای خیلی از هم‌وطنان ما مقام و جایگاه ممتاز صنعت لوستر سازی و کیفیت درجه یک و بالای محصولات ایرانی ناشناخته باشد؛ به‌کارگیری فلز برنج و تیزنگری عالی و فوق‌العاده در ساخت طراحی لوستر های ایرانی باعث قرار گرفتن در طبقه برترین و بالاترین های این کالای تزیینی و زیبا در دنیا شده اما با وجود کیفیت بالا و طراحی های زیبای لوسترهای ساخت ایران، بدبختانه اعتنا مشتریان داخلی به سمت این لوستر ها جذب نشده است. از همین رو سازندگان لوسترهای خوب، عالی و درجه یک ایرانی اغلب ترجیح می دهند تا مشتری های خود را درکشورهای دیگر از جمله خاورمیانه پیدا کنند و البته در این مسیر پیروز هم بوده اند به‌طوری که در حال حاضر ایران در زمینه صادرات لوستر بین پنج کشور اول در دنیا قرار دارد و به سبب کیفیت مواد اولیه و طراحی لوستر از کشورهای دارای سبک در ساخت لوستر به حساب می آید تا آنجا که نمونه هایی از لوسترهای ساخت ایران زینت بخش و جلوه بخش موزه های جهان است.

طرح کارت ویزیت لایه باز لوستر فروشی جهت استفاده کاسبان این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه لوستر

طرح کارت ویزیت گالری لوستر شامل: تصویر لوستر، لوستر، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

کارت ویزیت گالری لوستر، طرح کارت ویزیت لوستر فروشی، کارت ویزیت، کارت ویزیت گالری لوستر، کارت ویزیت لایه باز لوستر فوشی، کارت ویزیت فروشگاه لوستر، تصویر لوستر، لوستر، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت گالری لوستر 

ابعاد:                                9 در 6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، سفید

سایز:                               23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه لوستر
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و سفید با طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از تصویر لوستر در طرح کارت ویزیت فروشگاه لوستر
  • استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت 

کارت ویزیت گالری لوستر , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لوستر فروشی , طرح کارت ویزیت , لوستر , کارت ویزیت لوستر فروشی , کارت ویزیت , لوستر فروشی , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت لوستر , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت , کارت ویزیت نمایشگاه لوستر , لوستر , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325