کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

شناسه مطلب : 415494
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی به عنوان ابزاری برای جذب مشتریان بسیار مهم هستند. تبلیغات باعث افزایش شناخت مشتریان نسبت به برند و محصولات فروشگاه می شوند و باعث می شوند تا مشتریان بازدید بیشتری از فروشگاه داشته باشند. همچنین تبلیغات به مشتریان نشان می دهند که فروشگاه به روز است و محصولات جدید را در دسترس دارد.

از طرف دیگر، چاپ کارت ویزیت به عنوان ابزاری برای تبلیغات شخصی و ایجاد ارتباط با مشتریان بسیار مفید است. کارت ویزیت باعث می شود تا افراد به یاد داشته باشند که با کدام فروشگاه در ارتباط هستند و در صورت نیاز به محصولات لوازم آرایشی بهداشتی، به سراغ این فروشگاه بروند. همچنین کارت ویزیت به عنوان یک وسیله تبلیغاتی در دسترس همه قرار دارد و به راحتی می تواند به مشتریان جدید معرفی شود.

در کل، تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بسیار بزرگ است و می تواند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم از فروشگاه استفاده کنند. این ابزارها می توانند باعث جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و توسعه کسب و کار شوند.

طرح لایه باز کارت ویزیت برای فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی با زمینه کرم و سبز و عکس لوازم آرایشی بهداشتی، می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان عمل کند. در زیر به پنج پاراگراف توضیحاتی در مورد این طرح لایه باز کارت ویزیت می پردازیم:

  1. زمینه کرم و سبز: انتخاب رنگ زمینه کارت ویزیت بسیار مهم است. رنگ کرم به عنوان رنگ آرامش و اعتماد به نفس شناخته شده است، در حالی که رنگ سبز به عنوان رنگ طبیعت و سبزه‌ای به خاطر مفاهیمی مانند سلامت و بهداشت شناخته می‌شود. بنابراین، استفاده از این دو رنگ به عنوان زمینه کارت ویزیت، نشانگر این است که فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بهترین محصولات خود را برای سلامت و آرامش مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  2. عکس لوازم آرایشی بهداشتی: انتخاب عکس مناسب برای کارت ویزیت نیز بسیار مهم است. در این مورد، استفاده از عکسی از محصولاتی مانند لوازم آرایشی بهداشتی، نشانگر این است که فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی دارای محصولات با کیفیت و جذاب است و مشتریان می‌توانند از آنها بهره ببرند.

  3. استفاده از فونت مناسب: انتخاب فونت مناسب برای نوشتارهای کارت ویزیت بسیار مهم است.

طرح کارت ویزیت لوازم آرایشی جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت لوازم آرایشی

طرح کارت ویزیت لوازم آرایشی شامل: بکگراند سبز و کرم ، تصویر لوازم آرایشی و بهداشتی ، وکتور ،لیبل و شیپ های رنگی کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

کارت ویزیت لایه باز لوازم آرایش، کارت ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی، طرح کارت ویزیت لوازم آرایشی، کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایش، کارت ویزیت لایه باز فروشگاه لوازم آرایشی، کارت ویزیت ، عکس با کیفیت لوازم آرایشی ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایش

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و کرم طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از  عکس باکیفیت با کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت لوازم آرایشی
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت

 


لوازم آرایشی , بهداشتی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایش , دانلود کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لوازم آرایش , کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی , کارت ویزیت لوازم آرایشی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم آرایشی , لوازم آرایش , لوازم آرایشی , گالری لوازم آرایشی , آرایشگاه , لوازم آرایش , لوازم آرایشی و بهداشتی , آرایشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325