کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

شناسه مطلب : 436942
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت فروشگاه عطر

طراحی کارت ویزیت با رنگ قهوه‌ای می‌تواند به عنوان یک استراتژی طراحی در ترویج فروش عطر و ادکلن مفید باشد. رنگ قهوه‌ای به طور عمومی با ویژگی‌هایی چون گرما، ثبات و شکوفایی ارتباط دارد، و این ویژگی‌ها می‌توانند با محصولات عطر و ادکلن هماهنگی داشته باشند. در زیر تعدادی از کاربردهای طراحی کارت ویزیت با رنگ قهوه‌ای در تاثیرگذاری بر فروش عطر و ادکلن آورده شده است:

استفاده از رنگهای آرام و گرم: رنگ قهوه‌ای به عنوان یک رنگ آرام و گرم مطرح است که می‌تواند حس ثبات و اعتماد را ایجاد کند. این ویژگی‌ها می‌توانند در ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان و ایجاد حس لوکسی برای محصولات عطر و ادکلن موثر باشند.

تاکید بر استفاده از مواد طبیعی: رنگ قهوه‌ای به عنوان یک رنگ مرتبط با طبیعت و عناصر زمینی معرفی می‌شود. این می‌تواند تاکید بیشتری بر استفاده از مواد طبیعی در ترکیبات عطرها داشته باشد و به مشتریان انطباق محصول با عناصر طبیعی را نشان دهد.

ترکیب با رنگهای دیگر: می‌توانید رنگ قهوه‌ای را با رنگهای دیگری که به عنوان نمادهای عطر و ادکلن شناخته می‌شوند، مانند طلایی یا نقره‌ای، ترکیب کنید. این ترکیبات می‌توانند جذابیت بصری ایجاد کرده و تاثیر مثبتی بر جلب توجه مشتریان داشته باشند.

استفاده از طرح‌ها و نمادهای مرتبط: انتخاب طرح‌ها و نمادهایی که با محصولات عطر و ادکلن ارتباط دارند (مثل گل‌ها، عناصر طبیعی، یا شیشه‌های زیبا) می‌تواند ارتباط بیشتری بین کارت ویزیت و محصولات شما ایجاد کند.

استفاده از متن و فونت مناسب: انتخاب یک فونت مناسب و استفاده از متن‌هایی که حس لوکس و زیبایی را منعکس کنند، می‌تواند تاثیر مثبتی بر اولین انطباق مشتری با محصولات شما داشته باشد.

همچنین، مهم است که در طراحی کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، اطلاعات کافی در مورد محصولات شما، شعارها یا ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها نیز درج شود.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عطر جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده درطرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: تصویر شیشه عطر، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای ،کرم

سایز:                              25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت گالری عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح کارت ویزیت
  • طراحی فانتزی و استفاده از رنگ های ملایم که مناسب طرح کارت ویزیت عطر فروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر

 

 


کارت ویزیت عطر فروشی , عطر و ادکلن , عطر و ادکلن , کارت ویزیت عطر و ادکلن , طرح های لایه باز , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن , فروشگاه عطر , کارت ویزیت گالری عطر , عطر فروشی , کارت ویزیت عطر , کارت ویزیت psd , عطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325