کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی

شناسه مطلب : 435674
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت تجهیزات عکاسی

تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه تجهیزات عکاسی می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش شناخت برند داشته باشد. ابتدا، تبلیغات به عنوان یک وسیله قوی می‌تواند به مخاطبان اطلاعات دقیق و جذاب درباره تجهیزات جدید، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ارائه دهد. از طریق رسانه‌های مختلف مانند اینترنت، مجلات متخصصه، یا تبلیغات در فضاهای مربوط به عکاسی، می‌توان به گروه‌های مختلف علاقمندان به عکاسی دسترسی داشت و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه ترغیب کرد.

همچنین، چاپ کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و شگفت‌آور می‌تواند تاثیر قابل توجهی در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان داشته باشد. این کارت ویزیت حاوی اطلاعات دقیقی از جمله نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت می‌شود که می‌تواند به مشتریان احساس اطمینان از ارتباط با یک منبع معتبر و متخصص در زمینه تجهیزات عکاسی را القا کند.

در نهایت، ترکیب تبلیغات موثر و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به ایجاد یک هویت برند قوی برای فروشگاه تجهیزات عکاسی کمک کند. این هویت برند باعث شناخت و تمایز از رقبا می‌شود و به مشتریان یک تجربه خرید منحصر به فرد و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

در طراحی لایه باز کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی با زمینه بنفش و زرد و عکس دوربین، انتخاب رنگ‌های بنفش و زرد به عنوان پس‌زمینه می‌تواند به طراحی هویت گرافیکی منحصر به فرد و جلب توجه مشتریان کمک کند. رنگ بنفش به عنوان نمادی از خلاقیت و فناوری و رنگ زرد به عنوان نماد مهربانی و خوش‌آیندی، به کارت ویزیت احساس مدرنیته و حرفه‌ای بخشیده و ارتباط بین تصویر فروشگاه و رنگ‌های مورد استفاده را تقویت می‌کند.

در این طراحی، افزودن عکسی از یک دوربین به کارت ویزیت تصویری حرفه‌ای و مرتبط با فعالیت فروشگاه ارائه می‌دهد. این تصویر می‌تواند علاوه بر جلب توجه، تعهد به ارائه تجهیزات عکاسی با کیفیت را به مشتریان نشان دهد.

در طراحی لایه باز، اطلاعات اساسی مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس، وب‌سایت و اطلاعات شبکه‌های اجتماعی با دقت درج می‌شوند. استفاده از فونت‌ها و طرح‌هایی که با هویت و محیط فروشگاه همخوانی دارند، اطلاعات را قابل خواندن و جذاب می‌کند.

اهمیت لایه باز در این طراحی این است که افراد می‌توانند به سادگی محتوای مورد نظر را ویرایش کرده و به تغییرات در زمان پاسخ دهند. این امکان به فروشگاه تجهیزات عکاسی این اجازه را می‌دهد که با توجه به نیازها و تغییرات در بازار، کارت ویزیت خود را به‌روز کند و با مشتریان ارتباط پایداری ایجاد کند.

تیم ایران طرح طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری 

طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری شامل: عکس با کیفیت، عکس با کیفیت دوربین عکاسی، دوربین حرفه ای، لنز دوربین، دوربین، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، عکس با کیفیت، عکس با کیفیت دوربین عکاسی، دوربین حرفه ای، لنز دوربین، دوربین، لیبل، شیپ های کاربردی 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ،زرد

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و زرد با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دوربین عکاسی که مناسب طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه تجهیزات عکاسی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت که مناسب شغل عکاسی می باشد.

 


کارت ویزیت psd , فتوگرافی , آتلیه عکاسی , کارت ویزیت آتلیه عکاسی , تصویربرداری , فیلمبرداری , businesscard , کارت ویزیت عکاسی , نگاتیو , دوربین , استودیو فیلمبرداری استودیو عکاسی , عکس , کارت ویزیت لایه باز , عکاس , طرح کارت ویزیت آتلیه , عکاسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325