کارت ویزیت فرش فروشی

شناسه مطلب : 451709
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

کارت ویزیت فرش فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه‌های فرش و موکت نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و تقویت هویت برند دارند. کارت ویزیت به عنوان ابزاری کارآمد، اطلاعات کلیدی مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس و حتی نوع محصولات ارائه شده را به مشتریان می‌دهد. طراحی جذاب و متناسب با فضای خانه و دکوراسیون می‌تواند تأثیر زیادی بر روی مشتریان بگذارد و آن‌ها را ترغیب کند تا برای مشاهده محصولات بیشتر به فروشگاه مراجعه کنند.

استفاده از کارت ویزیت در نمایشگاه‌ها، بازارهای محلی و رویدادهای مرتبط با دکوراسیون داخلی می‌تواند به گسترش شبکه ارتباطات فروشگاه کمک کند. ارائه کارت ویزیت به مشتریان هنگام خرید یا در ملاقات‌های اجتماعی، این امکان را فراهم می‌آورد که آن‌ها به راحتی اطلاعات فروشگاه را به دوستان و آشنایان خود منتقل کنند. این نوع تبلیغ کلامی به ویژه در صنعت فرش و موکت که مشتریان معمولاً به دنبال نظرات و تجربیات دیگران هستند، می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، کارت ویزیت می‌تواند به حفظ مشتریان وفادار نیز کمک کند. درج پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا برنامه‌های وفاداری بر روی کارت ویزیت می‌تواند مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کند و حس ارزشمندی را در آن‌ها ایجاد کند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به موفقیت و رشد فروشگاه فرش و موکت کمک کند و باعث ایجاد یک جامعه وفادار از مشتریان شود.

کارت ویزیت فروشگاه فرش ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت

طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش شامل:

تصویر فرش، وکتور لیبل و شیپ های کاربردی می باشد.

 به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. 

طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه فرش

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، قرمز

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فرش فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و قرمز با طرح فرش فروشی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فرش فروشی

کارت ویزیت فرش فروشی , فرش , طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت , طرح کارت ویزیت فرش فروشی , قالی ایرانی , کارت ویزیت psd , فروشگاه فرش و موکت , business card , کارت ویزیت فروشگاه فرش , فرش فروشی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت , قالی , کارت ویزیت گالری فرش ایرانی , کارت ویزیت قالی فروشی , طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325