کارت ویزیت سیستم حفاظتی خودرو

شناسه مطلب : 400752
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/09/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح بنر فروشگاه سیستم های ضد سرقت

دانلود طرح کارت ویزیت سیستم حفاظتی اتومبیل

دزدگیر ماشین یک سیستم امنیتی است که شامل تعدادی سنسور و آژیر جهت آلارم در زمان فعال شدن سنسورها می‌باشد. دزدگیر ماشین مفهوم تازه‌ای نیست اما آنچه که این دستگاه را قابل‌توجه می‌سازد تأثیرات تکنولوژی است که باعث شده این وسیله‌ی ساده تبدیل به یک سیستم امنیتی کامل شود. دزدگیر ماشین با صدای آژیر هرگز نمی‌تواند به اندازه‌ی یک سیستم دزدگیر خودرو به همراه ردیاب کارایی و بازدهی داشته باشد.

گاهی اوقات صدای آژیر دزدگیر خودرو برای سارقان حرفه‌ای حتی به‌اندازه‌ای نیست که آنها را دستپاچه کند چه برسد به اینکه دست از کارشان بکشند. اما می‌توان گفت دزدگیر خودرو همانند وسایل دیگر مثل قفل فرمان، قفل پدال و دیگر تجهیزات ایمن‌سازی خودرو زمان سرقت را به تعویق می‌اندازند. دزدگیر خودروهایی که در کارخانه بر روی ماشین نصب شده‌اند دقت و عملکرد بهتری دارند اما انواع دزدگیر خودرو چینی که در بازار، فراوان یافت می‌شود توانایی کمتری دارند.

طرح کارت ویزیت سیستم حفاظتی ، نمونه ای از بنر های مشاغل مختلف می باشد که جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت لایه باز سیستم حفاظتی

طرح کارت ویزیت سیستم حفاظتی اتومبیل شامل:  تصویر ریموت ماشین ، بکگراند کاربردی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز سیستم حفاظتی ماشین

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت سیستم حفاظتی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

دزدگیر ماشین , دزدگیر , ریموت ماشین , دزدگیر اتومبیل , اتومبیل کارت ویزیت دزدگیر اتومبیل , سیستم ضد سرقت , کارت ویزیت دزدگیر خودرو , ریموت , ماشین خارجی , کارت ویزیت سیستم امنیتی , سیستم امنیتی اتومبیل , کارت ویزیت دزدگیر اتومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325