کارت ویزیت سونوگرافی

شناسه مطلب : 315267
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :132 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ساناز کرامتی
طراح : ساناز کرامتی

کارت ویزیت کلینیک سونوگرافی

سونوگرافی یک نوع دستگاه تصویربرداری است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، اندامها و ساختارهای داخل بدن را نگاه می کنند.
متخصصان از آن برای مشاهده قلب، رگ های خونی، کلیه ها، کبد و سایر اعضای بدن استفاده می کنند. در دوران بارداری، پزشکان از این نوع تصویربرداری برای مشاهده جنین استفاده می کنند. بر خلاف اشعه ایکس، امواج این معاینه شما را به اشعه ای منعکس نمی کند و مضر نمی باشد.

در طول معیانه، شما روی یک تخت قرار می گیرید. یک تکنسین یا پزشک مخصوص دستگاهی را به نام مبدل بر روی بخشی از بدن شما حرکت می دهد. این مبدل، امواج صوتی را ارسال می کند که از بافت درون بدن شما تصویربرداری می کند.

امروزه زنان باردار برای اطمینان از صحت و سلامت جنین در دوره بارداری به کلینیک های سونوگرافی مراجعه می کنند. سایت پارس گرافیک کارت ویزیت کلینیک سونوگرافی جهت آگاهی مردم از وجود این کلینیک ها را طراحی و در اختیار اعضای این سایت قرار داده است.

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کلینیک سونوگرافی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سفید

سایز:                              132 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

عناصر کارت ویزیت کلینیک تخصصی سونوگرافی

طرح کارت ویزیت کلینیک سونوگرافی به صورت دورو و افقی توسط تیم مجرب و حرفه ای پارس گرافیک به صورت کاملا لایه باز در نرم افزار فتوشاپ قابل اجرا و ویرایش می باشد . در کارت ویزیت کلینیک سونوگرافی از پزشک متخصص و دستگاه سونوگرافی استفاده شده است.

کارت ویزیت کلینیک تخصصی سونوگرافی، سونوگرافی، کلینیک سونوگرافی، دستگاه سونوگرافی


طرح لایه کارت ویزیت پزشک , کارت ویزیت سونوگرافی , کارت ویزیت دکتر زنان و زایمان , کارت ویزیت متخصص زنان و زایمان , کارت ویزیت دکتر , زنان زایمان , سونوگرافی , کارت ویزیت کلینیک سونوگرافی , کارت ویزیت ماما , کارت ویزیت دکتر زنان و زایمان , کارت ویزیت کلینیک زنان , کارت ویزیت سونوگرافی , کلینیک سونوگرافی , لوازم پزشکی , کارت ویزیت لایه باز پزشک ماما , کارت ویزیت پزشک اطفال , متخصص زنان زایمان , دکتر , تولد نوزاد , دانلود کارت ویزیت پزشک ماما , کارت ویزیت دکتر زنان , دانلود کارت ویزیت پزشک اطفال , کارت ویزیت زنان و زایمان , نوزاد , متخصصی زنان و نازایی , طرح کارت ویزیت پزشکی , پزشک , پزشکی , کارت ویزیت مامایی , مامایی , زایمان , پزشک کودکان , کلینیک دکتر زنان , زایشگاه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325