کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

شناسه مطلب : 437814
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی 

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در حوزه خدمات دکوراسیون داخلی تاثیر مهمی دارند و می‌توانند به شدت به توسعه و شناخت شغل خدمات دکوراسیون داخلی کمک کنند. این تاثیرات می‌توانند در چند زمینه مختلف مشاهده شوند. اولاً، تبلیغات مناسب و جذاب می‌توانند به افزایش شناخت و آگاهی مشتریان درباره خدمات دکوراسیون داخلی شما کمک کنند. با استفاده از تصاویر زیبا و مطالب جذاب، می‌توانید نمونه‌های کارهای خود را به نمایش بگذارید و نشان دهید که چگونه می‌توانید فضاها را به شکلی منحصر به فرد و زیبا تزئین کنید.

ثانیاً، چاپ کارت ویزیت نیز وسیله‌ای مؤثر برای ارتباط مستقیم با مشتریان می‌باشد. یک کارت ویزیت جذاب و حرفه‌ای می‌تواند اولین ارتباط شما با مشتریان جدید باشد و به آن‌ها اطلاعات لازم را در مورد شما و خدماتتان ارائه دهد. این ابزار مهم نه تنها به عنوان یک وسیله ارتباطی، بلکه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز عمل می‌کند. طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت شما می‌تواند تصویر مثبتی از شما و کسب‌وکار شما ایجاد کند و افراد را به همکاری با شما ترغیب کند.

سوماً، این تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند به شما کمک کنند تا در بازار رقابتی خدمات دکوراسیون داخلی برجسته شوید. با ایجاد یک شناخت قوی و نام‌آور در ذهن مشتریان، ممکن است شما را در مقایسه با رقبا برتری دهید و به عنوان یک انتخاب برتر در زمینه دکوراسیون داخلی مطرح شوید.

تصویر یک کارت ویزیت با طراحی لایه باز برای خدمات دکوراسیون داخلی با زمینه کرم و عکس میز می‌تواند به شدت جذاب و حرفه‌ای باشد. این کارت ویزیت می‌تواند با تلفیق رنگ کرم به عنوان زمینه اصلی، احساس دفترکاری آرام و متناسب با فعالیت‌های دکوراسیون داخلی را ایجاد کند. لایه باز در اینجا به طراح این کارت ویزیت امکان می‌دهد تا با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ یا ایندیزاین، به راحتی محتوا، رنگها و فونتها را ویرایش کند و طرح را به سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

زمینه کرم انتخاب شده به عنوان پس‌زمینه کارت ویزیت احساس دفترکاری با ذوق و شیکی را به مخاطبان القا می‌کند. این رنگ در دنیای دکوراسیون داخلی به عنوان یک رنگ آرامش‌بخش و زیبا شناخته می‌شود و می‌تواند تاثیر آرایشی مثبتی بر روی دریافت‌کننده اطلاعات داشته باشد.

عکس میز نیز به عنوان یک عنصر تصویری جذاب اضافه شده است. این تصویر می‌تواند به مشتریان نشان دهد که در طراحی داخلی به جزئیات کوچک نیز توجه شده و از ذوق و حرفه‌ای بودن شما در این زمینه خبر دهد. با داشتن لایه باز، می‌توانید به راحتی این تصویر را تغییر دهید و با تصاویر مرتبط با پروژه‌های اخیر خود جایگزین کنید.

همچنین، لایه باز به طراح این امکان را می‌دهد تا اطلاعات تماس، لوگو، و جزئیات دیگر را به راحتی در کارت ویزیت قرار دهد و آن را به‌صورت هویت گرافیکی یکنواخت با کسب‌وکار خود تطبیق دهد. این ابزارها به طراح اجازه می‌دهند تا در هر لحظه به‌روزرسانی‌های لازم را انجام دهد و به‌سرعت با نیازها و تغییرات بازار سازگار شود.

طرح کارت ویزیت دکوراسیون داخلی جهت استفاده کاسبان این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

طرح کارت ویزیت دکوراسیون داخلی  شامل: عکس با کیفیت میز ، عکس، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت مات و دیگر کارت ویزیت ها نیز می باشد.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت دکوراسیون داخلی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت دکوراسیون داخلی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عکس با کیفیت میز
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

طرح لایه باز , کارت ویزیت لایه باز دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی , طرح psd , کارت ویزیت دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی , طرح کارت ویزیت دفتر دکوراسیون داخلی , دکوراسیون ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325