کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه

شناسه مطلب : 422107
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش درب و پنجره آهنی فرفوژه می‌تواند تاثیر قابل توجهی در رشد و توسعه این کسب و کار داشته باشد. چاپ کارت ویزیت، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر، به فروشندگان فرصتی می‌دهد تا خدمات و محصولات خود را به صورت حرفه‌ای و جذاب به مشتریان معرفی کنند.

استفاده از کارت ویزیت در این صنعت، اعتماد و حرفه‌ای بودن فروشنده را نشان می‌دهد. وجود یک کارت ویزیت با طراحی زیبا و اطلاعات کامل، به مشتریان اعتماد بیشتری به شرکت و فروشنده می‌دهد و ممکن است به عامل تصمیم‌گیری در خرید تبدیل شود. همچنین، چاپ کارت ویزیت به عنوان یک ابزار حرفه‌ای و سبک ارتباطی، مشتریان را به یاد داشتن و شناخت بهتر از فروشنده کمک می‌کند.

تبلیغات نیز نقش مهمی در افزایش شناخت و آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات فروشنده دارد. با استفاده از روش‌های تبلیغاتی مناسب، می‌توان بازاریابی قوی‌تری ایجاد کرده و مشتریان جدید را به سمت فروشگاه هدایت کرد. تبلیغات می‌تواند از طریق رسانه‌های مختلف انجام شود، مانند رادیو، تلویزیون، اینترنت، مجلات صنعتی و تابلوهای تبلیغاتی. انتخاب روش‌های تبلیغاتی مناسب و مخاطب‌محور، می‌تواند تأثیر مثبتی بر فروش و رشد کسب و کار داشته باشد.

در کل، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش درب و پنجره آهنی فرفوژه می‌تواند به توسعه کسب و کار و جذب مشتریان جدید کمک کند. با استفاده از این ابزارها، فروشنده می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کرده، شناخت بیشتری از خدمات و محصولات خود برای آنان فراهم کند و در نتیجه، فروش و درآمد خود را افزایش دهد.

ایران طرح کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه

طرح کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه شامل: وکتور ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه درب و پنجره آهنی فرفوژه، طرح کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه، کارت ویزیت لایه باز درب و پنجره آهنی فرفوژه، کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه، کارت ویزیت لایه باز، 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت درب و پنجره آهنی فرفوژه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی ساده و فانتزی کارت ویزیت فروشگاه درب و پنجره آهنی فرفوژه
 

تیر آهن , طرح کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه , فرفورژه , طرح , PSD , کارگاه تولید فرفورژه , نرده , طرح PSD , کارت ویزیت کارگاه تولید فرفورژه , میلگرد , مشکی , آهن فروشی , کارت ویزیت آهن فروشی , آهن , کارت ویزیت , آهن آلات صنعتی , آهن آلات , طرح لایه باز , فروشگاه آهن آلات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325