کارت ویزیت درب ضد سرقت

شناسه مطلب : 400639
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/09/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت فروشگاه درب ضد سرقت

بی شک در و پنجره از جمله ارکان اصلی یک ساختمان محسوب می شوند. درب و پنجره علاوه بر نما و زیبایی یک ساختمان بر عایق بندی، حفظ انرژی و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهد شد نیز تأثیر گذار می باشد.

امروزه در اغلب ساختمان های نوساز از انواع درب و پنجره دوجداره استفاده می شود. ساخت پنجره جداره با متریال مختلفی انجام می شود. به طور معمول از پروفیل های پی وی سی یا یو پی وی سی در تولید پنجره دوجداره بیشتر از سایر متریال استفاده می شود.

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید. دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟ا ین رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم. این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن، ارتقا پیدا کند. همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود.

طرح کارت ویزیت فروشگاه درب ضد سرقت ، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز کارت ویزیت درب اتوماتیک

طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره شامل: بکگراند سبز ،تصویر درب ضد سرقت و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز فروشگاه درب ضد سرقت

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه درب ضد سرقت
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه درب ضد صرقت
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  •  

پنجره دو جداره , طرح لایه باز فروشگاه درب اتوماتیک , فروشگاه درب های اتوماتیک , پنجره دو جداره , کارت ویزیت درب های ضد سرقت , درب و پنجره , طرح کارت ویزیت درب و پنجره , کارت ویزیت لایه باز , طرح لایه باز , کرکره برقی , فروشگاه در و پنجره , کارت ویزیت , درب های اتوماتیک , کارت ویزیت پنجره دو جداره , کارت ویزیت کرکره برقی , پنجره سازی , درب ضد سرقت , درب های ضد سرقت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325