کارت ویزیت تصفیه آب

شناسه مطلب : 392703
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/07/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فروشگاه تصفیه آب
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

دانلود طرح کارت ویزیت تصفیه آب

انسان برای انجام فعالیت های خود به آب شیرین نیاز دارد. آب شیرین یعنی آبی که میزان نمک های آن بسیار کم باشد. آب دریاها و اقیانوس ها شور می باشد و استفاده کردن از آن ها مستلزم سرمایه گذاری جهت احداث آب شیرین کن با صرف انرژی و هزینه زیاد می باشد. تصفیه آب برای مصارف مختلفی همچون آشامیدن، تامین آب صنعتی، تفریحات آبی یا بسیاری از کاربردهای دیگر می باشد. در واقع عملیات تصفیه، آلاینده ها و اجزای نامطلوب را حذف می کند و یا غلظت آن ها را کاهش می دهد به طوری که آب برای استفاده مورد نظر مطلوب شود.

 

آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی غیر معمول، بطور شگفت‌انگیزی بسیاری از مواد را در خود حل می‌کند. همانطور که می‌دانید آب در طبیعت به طور پیوسته در حال گردش می‌باشد که این پروسه به عنوان چرخه‌ی آب شناخته می‌شود. در تمام این مراحل آلودگی‌هایی وارد آب می‌شود که بخش عظیمی از آن توسط سیستم تصفیه آب شهری بر طرف می‌شوند. اما برخی از آن‌ها تا مرحله‌ی آخر باقی می‌مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن سیستم لوله‌کشی و... به آب اضافه می‌شوند. بنابراین برای رفع این گونه آلودگی باید با استفاده از دستگاه تصفیه آب آنها را از آب آشامیدنی خود حذف کنید.

 

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر‌های مخصوص خود آلودگی‌های مختلفی نظیر سرب موجود در آب، میکروب‌ها، رسوب، انواع پاتوژن‌ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می‌کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی‌ها، سبب می‌شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه‌ی بهتری پیدا کند.

تیم پارس گرافیک طرح کارت ویزیت تصفیه آب را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در کارت ویزیت تصفیه آب

طرح کارت ویزیت تصفیه آب شامل:تصویر دستگاه تصفیه آب ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز تصفیه آب

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت تصفیه آب
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت که مناسب شغل تصفیه آب می باشد.

 


فروشگاه تصفیه آب , طرح کارت ویزیت تصفیه آب , دانلود طرح کارت ویزیت تصفیه آب , دستگاه تصفیه آب , کارت ویزیت تصفیه آب , کارت ویزیت فروشگاه تصفیه آب , کارت ویزیت فروشگاه دستگاه تصفیه اب , کارت ویزیت تصفیه آب خانگی , دستگاه تصفیه آب , تصفیه آب , فروشگاه دستگاه تصفیه آب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325