کارت ویزیت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 440670
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت انتخاباتی

طراحی یک کارت ویزیت تبلیغاتی برای انتخابات مجلس، یکی از ابزارهای مهم واقعیت‌پردازی در فعالیت‌های انتخاباتی است. این کارت ویزیت با طراحی جذاب و متناسب، می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی برای نامزدها و احزاب سیاسی عمل کند. در زیر به بررسی تاثیرات این طرح لایه باز کارت ویزیت در تبلیغات انتخابات مجلس می‌پردازیم:

اولین تاثیر این طرح لایه باز، ایجاد اولین تماس بین نامزد یا احزاب سیاسی با رأی‌دهندگان است. این کارت ویزیت با شامل اطلاعات اساسی نامزد، شعار انتخاباتی، عکس و لوگوی حزب یا فرد، اولین معرف نامزد یا حزب برای رأی‌دهنده است. این اولین تماس می‌تواند تاثیر بسزایی در توجه و به یادماندن نامزد یا حزب سیاسی داشته باشد.

دومین تاثیر این طرح لایه باز، افزایش شناخت و شناخت‌پذیری نامزدها و احزاب سیاسی است. با استفاده از یک طراحی جذاب و خلاقانه، کارت ویزیت تبلیغاتی می‌تواند به شناخت و شناخت‌پذیری نامزدها و احزاب در میان رأی‌دهندگان کمک کند. هر چه بیشتر شناخته شوند، احتمال انتخاب آنها نیز بیشتر خواهد بود.

سومین تاثیر این طرح، ارتقای امنیت و اعتماد رأی‌دهندگان است. یک کارت ویزیت متناسب و با کیفیت، نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن نامزد یا حزب سیاسی است و می‌تواند اعتماد رأی‌دهندگان را به آنها افزایش دهد. همچنین، امکان قراردادن اطلاعات تماس بر روی کارت ویزیت، امکان ارتباط مستقیم رأی‌دهندگان با نامزد یا حزب را فراهم می‌کند.

چهارمین تاثیر این طرح لایه باز، افزایش اثربخشی تبلیغات انتخاباتی است. با استفاده از کارت ویزیت تبلیغاتی، نامزدها و احزاب می‌توانند پیام‌ها و اهداف خود را به صورت مستقیم و با اثربخشی به رأی‌دهندگان منتقل کنند و بدین ترتیب، تاثیر بیشتری در تصمیم‌گیری رأی‌دهندگان داشته باشند.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد ، خاکستری

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت لایه باز , ویزیت انتخاباتی , انتخابات , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد مجلس , شورای شهر , کارت ویزیت نماینده مجلس , تبلیغات نامزد انتخابات , نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد انتخابات , کاندیدای انتخابات , کارت ویزیت , کارت ویزیت کاندید انتخابات , کارت ویزیت انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325