کارت ویزیت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 440851
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت انتخاباتی

طراحی یک کارت ویزیت تبلیغاتی با لایه باز به منظور تبلیغات انتخاباتی، ابزاری قدرتمند و مؤثر برای ارتباط با رأی‌دهندگان و جلب حمایت آنهاست. این کارت ویزیت با فرمت لایه باز قابلیت ویرایش آسان را فراهم می‌کند و به افراد و احزاب امکان می‌دهد تا پیام‌ها، ایدئولوژی‌ها و اهداف خود را با قدرت و شکوه به مخاطبان منتقل کنند.

اولین کاربرد این کارت ویزیت در تبلیغات انتخاباتی، ارائه یک شناخت دقیق و حرفه‌ای از نامزدها یا احزاب است. از طریق این کارت ویزیت، می‌توان به مخاطبان اطلاعات کاملی از سوابق، برنامه‌ها، و اهداف نامزدها یا احزاب ارائه داد و اعتماد آنها را جلب کرد.

دومین کاربرد این طرح، ایجاد یک ارتباط مستقیم و فراگیر با رأی‌دهندگان است. با استفاده از این کارت ویزیت، امکان ارسال پیام‌های شخصی و اخبار به رأی‌دهندگان، و همچنین جذب حمایت و آرا برای نامزدها فراهم می‌شود.

سومین کاربرد این طرح، ایجاد یک هویت برند متمایز و قابل تشخیص برای نامزدها یا احزاب است. طراحی حرفه‌ای و زیبا این کارت ویزیت می‌تواند به ارتقای شناخت و شهرت نامزدها یا احزاب در میان رأی‌دهندگان کمک کند و آنها را از رقبای خود متمایز سازد.

و در نهایت، این کارت ویزیت لایه باز به عنوان یک ابزار چند منظوره، امکان تغییرات و به‌روزرسانی‌های لازم را به سادگی فراهم می‌کند، این امر از اهمیت بسیاری در زمان‌های مختلف انتخاباتی برخوردار است و به نامزدها یا احزاب اجازه می‌دهد تا با توجه به شرایط و نیازهای جاری، پیام‌ها و استراتژی‌های خود را بازبینی و تغییر دهند.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، مشکی

سایز:                                5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت کاندید انتخابات , کارت ویزیت انتخابات , کاندیدای انتخابات , تبلیغات نامزد انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت نامزد انتخابات , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , انتخابات , کارت ویزیت نامزد مجلس , کارت ویزیت , ویزیت انتخاباتی , نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نماینده مجلس , شورای شهر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325