کارت ویزیت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 439604
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت انتخاباتی


طراحی لایه باز کارت ویزیت تبلیغاتی در انتخابات مجلس ابزاری قدرتمند برای نامزدهاست که می‌تواند در ارتقاء شناخت برند، ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان و افزایش شانس دریافت حمایت‌های انتخابی نقش داشته باشد.

اولین مزیت این طرح در انعطاف‌پذیری لایه باز آن است. نامزدها می‌توانند به سرعت و به‌روز اطلاعات خود را بر روی کارت ویزیت به‌روز کرده و در هر مرحله از انتخابات اطلاعات جدیدی افزوده یا تغییراتی ایجاد کنند. این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همواره با اطلاعات به‌روز و دقیق در معرض دید مخاطبان قرار گیرند.

دومین مزیت این طرح در قابلیت ارائه اطلاعات جامع و جذاب به مخاطبان است. از طریق عناصر گرافیکی، نامزدها می‌توانند پیام‌ها، اهداف و ارزش‌های خود را به شکل بصری و جلب‌کننده ارائه دهند. این کارت ویزیت به‌عنوان یک راه ارتباطی فوری، مخاطبان را به سمت فهم بهتر مواضع و برنامه‌های انتخاباتی نامزدان هدایت می‌کند.

سومین مزیت در ارتقاء ارتباطات فوری با مخاطبان در رویدادها و جلسات است. این کارت ویزیت تبلیغاتی به نامزدها این امکان را می‌دهد که در هنگام حضور در رویدادها یا جلسات، به‌سرعت با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات خود را به شکل فوری منتقل کنند.

در نهایت، این طرح لایه باز کارت ویزیت تبلیغاتی انتخابات مجلس یک ابزار چندمنظوره است که به نامزدها کمک می‌کند تا به‌صورت هوشمندانه و موثر در فرآیند انتخابات شرکت کنند. با استفاده از این ابزار، نامزدها می‌توانند ارتباطات خود را بهبود دهند و پیام‌های خود را به یک شکل جذاب و قابل‌فهم به مخاطبان منتقل کنند.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، بنفش

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت کاندید انتخابات , شورای شهر , کارت ویزیت نامزد انتخابات , کارت ویزیت نماینده مجلس , ویزیت انتخاباتی , کارت ویزیت انتخابات , تبلیغات نامزد انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد مجلس , کاندیدای انتخابات , انتخابات , نامزد انتخاباتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325