کارت ویزیت انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 438791
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح کارت ویزیت انتخاباتی

طرح لایه باز کارت ویزیت تبلیغاتی در انتخابات مجلس یک ابزار استراتژیک و بسیار مؤثر در حمایت از نامزدها و افزایش شناخت عمومی می‌باشد. این کارت ویزیت با طراحی جذاب و قابل تنظیم، یک راهکار ارزشمند برای ارتباط مستقیم با انتخاب‌کنندگان فراهم می‌کند.

اولین ویژگی این طرح، ایجاد شناخت بصری قوی است. طراحی خلاقانه و جذاب این کارت ویزیت باعث می‌شود که در میان عدم توجه به تعداد زیادی کارت ویزیت، نامزد مورد نظر با یک طرح منحصر به فرد و جذاب به سرعت مشخص شود و توجه افراد را به خود جلب کند.

دومین ویژگی این کارت ویزیت، ارائه اطلاعات کلیدی و مهم است. با قرار دادن لوگو، نام نامزد، سمت انتخابی و شعار یا پیام کلیدی بر روی کارت ویزیت، انتخاب‌کنندگان به سرعت با اصول و اهداف نامزد آشنا شده و تصمیم‌گیری خود را سهولت می‌بخشند.

سومین ویژگی این طرح، امکان انتشار آسان و چاپ ارزان می‌باشد. با استفاده از فایل لایه باز، افراد مسئول تبلیغات می‌توانند به راحتی اطلاعات را بروز رسانی کرده و کارت ویزیت را به‌روز نگه دارند. همچنین، این قابلیت به تولید و چاپ ارزان‌تر و سریع‌تر این کارت‌ها کمک می‌کند.

در نتیجه، طرح لایه باز کارت ویزیت تبلیغاتی در انتخابات مجلس با توجه به ایجاد شناخت بصری، ارائه اطلاعات کلیدی و امکان انتشار آسان، به‌عنوان یک ابزار مؤثر در تبلیغات انتخاباتی می‌تواند نقش بسیار موثری در تعامل با انتخاب‌کنندگان و افزایش حمایت از نامزدها داشته باشد.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت نامزد انتخابات , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , نامزد انتخاباتی , انتخابات , کارت ویزیت نماینده مجلس , کارت ویزیت , کارت ویزیت کاندید انتخابات , ویزیت انتخاباتی , تبلیغات نامزد انتخابات , کاندیدای انتخابات , کارت ویزیت انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت نامزد مجلس , شورای شهر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325