کارت ویزیت انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 439225
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت ویزیت انتخاباتی

طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات مجلس یک ابزار حیاتی در استراتژی‌های تبلیغات سیاسی محسوب می‌شود. این کارت‌ها، به عنوان یک وسیله ارتباطی مستقیم بین نامزدها و انتخاب‌کنندگان، امکان ارائه پیام‌ها و ارتباط شخصی را بهبود می‌بخشند. طراحی لایه باز این کارت‌ها امکان انعطاف بالا و شخصی‌سازی بهتر را فراهم می‌کند.

کارت ویزیت انتخاباتی با طرح لایه باز، به نامزدان این امکان را می‌دهد که با جزئیات دقیق و زیبایی طراحی شده، شعارها، لوگوها و اطلاعات اساسی خود را به نحو بهتری ارائه دهند. این ابزارها با تمرکز بر جزئیات و زیبایی، اثربخشی تبلیغاتی را افزایش می‌دهند و همچنین ارتباط قوی‌تری بین نامزدان و مردم را فراهم می‌سازند.

کاربرد این کارت‌ها در تبلیغات به تقویت شناخت عمومی نامزدها، ترویج ارزش‌ها و اهداف آن‌ها و حفظ هویت برند انتخاباتی کمک می‌کند. با این ابزار قابل تنظیم، نامزدها می‌توانند پیام‌های خود را بر اساس اتفاقات فعلی و نیازهای انتخاب‌کنندگان تغییر دهند.

در کل، طراحی لایه باز کارت ویزیت انتخابات مجلس ابزاری قوی در دست نامزدهاست که می‌تواند به طور مستقیم تأثیرگذاری در تبلیغات سیاسی داشته باشد و با ایجاد یک ارتباط فردی و شخصی، مردم را به مشارکت فعال در فرایند انتخابات تشویق نماید.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت , کارت ویزیت نماینده مجلس , تبلیغات نامزد انتخابات , کاندیدای انتخابات , انتخابات , شورای شهر , کارت ویزیت نامزد انتخابات , کارت ویزیت نامزد مجلس , ویزیت انتخاباتی , کارت ویزیت کاندید انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325