کارت ویزیت آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 349216
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/10/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه کنکور

کنکور به آزمون سراسری گفته می شود که در پایان تحصیلات پایه برای تعیین سطح دانش آموزان رشته های مختلف برگزار می شود. تا این عزیزان بتوانند بر اساس اطلاعات و سطحی که دارند در رشته و دانشگاه مد نظر خود تحصیل کنند. در این بین نکات مختلفی درباره کنکور وجود دارد که ما به صورت کامل به بررسی آنها خواهیم پرداخت، تا شما داوطلبان و دانش آموزان را بهتر و بیشتر با این آزمون سراسری آشنا کنیم. هر سال دانش آموزان و داوطلبان رشته های مختلف برای قبولی در دانشگاه و رشته های تحصیلی متفاوت در یک آزمون سراسری به نام کنکور شرکت می کنند. که این آزمون نیز از خصوصیات و ویژگی های بسیار خاصی تشکیل شده است.

کلاس های کنکوری یکی از ابزارهای کسب نتایج برتر در کنکور هستند که جایگاه ویژه ای در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری دارند. مؤسسات مختلف با برگزاری کلاس های مختلف آمادگی برای کنکور برگزار می کنند اما با وجود این تنوع و تبلیغات؛ اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب از بین مؤسسات و کلاس های مختلف است.

کارت ویزیت آموزشگاه کنکور ،جهت تبلیغات و نصب سردر این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لایه باز موسسه کنکور

طرح کارت ویزیت آموزشگاه علمی تخصصی کنکور شامل: هم نشینی رنگ های آبی و نارنجی ، وکتور کلاه مرتبط با این کارت ویزیت ،،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت psd , تبلیغات آموزشگاه کنکور , آموزشگاه کنکور , کارت ویزیت آموزشگاه تخصصصی کنکور,کارت ویزیت آموزش درس های تخصصی ,کارت ویزیت تدریس خصوصی,طرح کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی آسان, تدریس خصوصی ریاضی, آموزش ریاضی آسان , علمی , آموزشی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه کنکور

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، نارنجی

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه تخصصی کنکور
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و نارنجی  با طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از وکتور مرتبط در طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آموزشگاه کنکور و کلاس های درسی

 


تدریس خصوصی ریاضی , کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , آموزشگاه , موسسه آموزشی , موسسه , طرح لایه باز کارت ویزیت تدرس خصوصی , کارت ویزیت آموزش ریاضی , علمی , علمی آموزشی , طرح کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی آسان , کارت ویزیت تدریس , کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی , کارت ویزیت psd , آموزشی , آموزش ریاضی آسان , کارت ویزیت تدریس خصوصی , طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , موسسه علمی تخصصی کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325