کارت ویزیت آلومینیوم سازی

شناسه مطلب : 338455
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت آلومینیوم سازی

آلومینیوم فلزی است سفید متمایل به آبی (نقره ای) است. اگرچه فراوان ترین فلز در پوسته زمین است (حدود 8 درصد) اما به صورت خالص وجود ندارد و از اجزای سنگ های معدنی به دست میآید. موارد استفاده آلومینیوم در حمل ونقل، بسته بندی، ساخت و ساز، برق و… می باشد.

ترکیب منحصر به فرد و خواص عالی آلومینیم باعث شده است این فلز یکی از مهمترین مواد مهندسی و ساخت مصالح به شمار آید. جرم سبک ،استحکام به وزن بالا و مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی آلومینیم را تبدیل به یک فلز عالی نموده است. آلومینیم قابل بازیافت است و با محیط زیست سازگار است. آلومینیم با دوام است و سالها بدون پوسیدگی کار می کند. چه از نظر کیفیت و چه از نظر ارزش آلومینیم کاربردی ترین فلز بعد از آهن به شمار می آید و تقریبا در تمامی بخش های صنعت دارای اهمیت می باشد. چه از نظر کیفیت و چه از نظر ارزش، آلومینیوم کاربردی‌ترین فلز بعد از آهن است و تقریبأ در تمامی بخش‌های صنعت دارای اهمیت می‌باشد. آلومینیوم خالص، نرم و ضعیف است، اما می‌تواند آلیاژهایی را با مقادیر کمی از مس، منیزیوم، منگنز،سیلیکون و دیگر عناصر بوجود آورد که این آلیاژها ویژگی‌های مفید گوناگونی دارند. این آلیاژها اجزای مهم هواپیماها و راکتها را می‌سازند.وقتی آلومینیوم را در خلاء تبخیر کنند، پوششی تشکیل می‌دهد که هم نور مرئی و هم گرمای تابشی را منعکس می‌کند. این پوششها لایه نازک اکسید آلومینیوم محافظ را بوجود می‌آورند که همانند پوششهای نقره خاصیت خود را از دست نمی‌دهند. یکی دیگر از موارد استفاده از این فلز در لایه آینه‌های تلسکوپ‌های نجومی است.آلومینیوم خالص فاقد استحکام و بسیار انعطاف پذیر است. اما آلیاژ این عنصر با عناصر مس، منیزیم، سیلیسیوم و منگنز کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.

کارت ویزیت لایه باز آلومینیوم سازی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت آلومینیوم سازی

طرح کارت ویزیت آلومینیوم سازی شامل: بکگراند مشکی و طلایی، وکتور مرتبط باطرح، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت آلومینیوم سازی، طرح کارت ویزیت لایه باز آلومینیوم سازی، طرح کارت ویزیت آلومینیوم سازی، فروشگاه آلومینیوم، کارت ویزیت، بکگراند مشکی و طلایی، وکتور مرتبط باطرح، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز آلومینیوم سازی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، طلایی

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه آلومینیوم
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و طلایی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از وکتور مرتبط با طرح که مناسب با کارت ویزیت لایه باز فروشگاه صنایع آلومینیوم می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

کارت ویزیت صنایع آلومینیوم , صنایع استیل , کارت ویزیت صنایع فلزی , طرح psd , صنایع آلومینوم سازی , کارگاه آلومینوم سازی , آلمینیوم سازی , طرح لایه باز , کارت ویزیت صنایع استیل , طرح کارت ویزیت صنایع آلمینیوم , کارت ویزیت آلومینیوم سازی , دانلود کارت ویزیت آلومینوم سازی , آلمینیوم , دانلود کارت ویزیت کارگاه صنایع آلمینیوم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325