کارت دعوت مراسم یادواره شهدا

شناسه مطلب : 450134
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :169 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت دعوت مراسم یادواره شهدا

طرح کارت دعوت برای مراسم یادواره شهدا نقش بسیار مهمی در برگزاری مؤثر این مراسم دارد و به‌عنوان ابزاری مؤثر در ایجاد احترام و توجه به شهدا عمل می‌کند.

این طرح‌ها به‌طور ویژه برای تجلیل از مقام شهدا طراحی شده و به‌طور معمول شامل عناصری از قبیل تصاویر شهدا، آیات قرآن، و نمادهای مذهبی هستند که به‌طور مستقیم با هدف بزرگداشت آن‌ها مرتبط‌اند.

طراحی این کارت‌ها به‌گونه‌ای انجام می‌شود که نه‌تنها زیبایی‌شناسی مناسبی داشته باشد بلکه احساس احترام و ارادت نسبت به شهدا را نیز منتقل کند.

کارت‌های دعوت برای مراسم یادواره شهدا به‌عنوان ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مؤثر، به دعوت‌کنندگان این امکان را می‌دهند که جزئیات مراسم را به‌طور دقیق و محترمانه به مهمانان منتقل کنند.

این کارت‌ها شامل اطلاعات مهمی نظیر زمان، مکان، و برنامه‌های مراسم هستند که به‌صورت شیک و منسجم ارائه می‌شوند. طراحی حرفه‌ای کارت‌های دعوت می‌تواند به افزایش مشارکت و حضور مهمانان در مراسم کمک کرده و از همین طریق، ارزش و اهمیت مراسم یادواره را به‌خوبی نمایان سازد.

علاوه بر این، طرح کارت دعوت برای مراسم یادواره شهدا به سازمان‌دهندگان کمک می‌کند تا هماهنگی و سازمان‌دهی مراسم را به‌طور مؤثرتری انجام دهند.

با طراحی کارت‌های دعوت منحصربه‌فرد، سازمان‌دهندگان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که دعوت‌نامه‌ها با هویت و اهداف مراسم همخوانی دارند و به‌طور مؤثر توجه و احترام مورد نیاز را جلب می‌کنند.

به‌طور کلی، این کارت‌ها به برگزاری مراسم یادواره شهدا با کیفیت بالا و به‌خاطر سپردنی کمک کرده و ارتباطی عمیق و معنوی با مهمانان برقرار می‌سازد.

عناصر طرح  کارت دعوت مراسم بزرگداشت شهدا

طرح کارت دعوت یادواره شهدا شامل:

تصویر امام خمینی و رهبری و متن دعوت نامه می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام  و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت دعوت مراسم بزرگداشت شهدا

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                169 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


دعوتنامه یادواره شهدا , بنر یادمان شهدا , کارت دعوت , دعوت نامه یادواره شهدا , کارت دعوت یادواره شهدا , کارت دعوت مراسم یادواره شهدا , ینر یادواره شهدا , یادمان شهدا , یادواره شهدا , طرح کارت دعوت یادواره شهدا , دفاع مقدس , تایپوگرافی هفته دفاع مقدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325