کارت دعوت لایه باز ماه رمضان

شناسه مطلب : 441090
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :74 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح کارت پستال ماه رمضان

طرح لایه باز کارت دعوت ماه مبارک رمضان، یکی از طرح‌هایی است که برای تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با این ماه مقدس، مناسب است. این کارت دعوت با استفاده از فایل لایه باز، می‌تواند به سادگی ویرایش شود و برای تبلیغات در روزه‌داران و فضای مجازی به کار گرفته شود.

استفاده از طرح لایه باز کارت دعوت ماه مبارک رمضان، به ما اجازه می‌دهد تا طرح را به دلخواه خود ویرایش کرده و آن را با توجه به نیاز و منظور خود شخصی سازی کنیم. در این کارت دعوت، با استفاده از آیتم‌های مختلفی همچون وکتور‌های مذهبی، عناصر طراحی مختلف، شکل‌های هندسی و ...، می‌توان طرحی جذاب و خلاقانه برای تبلیغات رمضانی طراحی کرد.

با استفاده از این کارت دعوت، می‌توانیم پیام‌هایی از جمله دعوت به افطاری جمعی، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه برای محصولات و خدمات مرتبط با ماه مبارک رمضان و ... را به مشتریان منتقل کنیم. با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان، مردم به دنبال خرید کالاهای مرتبط با این ماه هستند، تبلیغات بیشتری از سوی فروشندگان می‌تواند باعث افزایش فروش و درآمد آن‌ها شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این طرح، قابلیت چاپ و توزیع آسان آن است. با توجه به اینکه فایل طرح لایه باز برای چاپ آماده شده است، می‌توان طرح را بدون اینکه نیاز به تغییرات دا

شته باشد، برای چاپ به چاپخانه‌ها ارسال کرد و کارت‌های دعوت مورد نظر خود را تهیه کرد. همچنین، با توجه به اینکه معمولاً افراد در ماه مبارک رمضان، در خانه‌های خود به سر می‌برند و به دنبال فعالیت‌های مذهبی هستند، می‌توان با توزیع این کارت دعوت در این فضاهای مذهبی، نظیر مساجد و حسینیه‌ها، به عنوان تبلیغات رمضانی، به مشتریان بیشتری دسترسی داد.

استفاده از این کارت دعوت، برای ارتقای و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با ماه مبارک رمضان و همچنین جذب مشتریان جدید، ایده‌آل است. با استفاده از پیام‌های خلاقانه و جذاب در این کارت دعوت، می‌توان به مشتریان خود پیشنهادهای ویژه و تخفیفات را منتقل کرد و باعث افزایش فروش شد.

در نهایت، طرح لایه باز کارت دعوت ماه مبارک رمضان، یکی از طرح‌های مناسب برای استفاده در تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با این ماه مقدس است. با استفاده از فایل لایه باز، می‌توانیم طرح را به دلخواه خود ویرایش کرده و آن را با توجه به نیاز و منظور خود شخصی سازی کنیم. همچنین، با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان، تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات مرتبط با این ماه، به دلیل بالا بودن فعالیت‌های مذهبی، بسیار مهم است، استفاده از این کارت دعوت می‌تواند به بهبود و ارتقای کسب و کار شما کمک کند.

عناصر طرح کارت دعوت ماه رمضان

طرح کارت دعوت ماه رمضان شامل:تایپوگرافی رمضان کریم و متن مرتبط با کارت دعوت ماه رمضان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر رمضان و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال ماه رمضان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                74 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال ماه رمضان 
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت و تایپوگرافی رمضان کریم
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از طرح گل در طرح کارت پستال ماه رمضان

دعوت نامه ماه رمضان , کارت دعوت افطاری , کارت دعوت ماه رمضان , تایپوگرافی رمضان کریم , دعوت نامه , دعوتنامه ماه رمضان , طرح لایه باز کارت دعوت افطاری , ماه رمضان , کارت , PSD , افطاری , کارت پستال ماه رمضان , دعوتنامه , دعوتنامه ماه رمضان , طرح کارت دعوت افطاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325