پوستر ولادت امام حسن مجتبی (ع)

شناسه مطلب : 441881
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :185 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام حسن مجتبی

ولادت امام حسن مجتبی (ع)، دومین امام شیعیان، رویدادی اساسی و مهم در تاریخ اسلام است که هر ساله توسط پیروان اهل بیت عصمت و طهارت به شور و شادی مورد استقبال قرار می‌گیرد. این رویداد نه تنها به عنوان یک مناسبت مذهبی، بلکه به عنوان یک فرصت برای بررسی زندگی، اخلاق و آموزه‌های امام حسن (ع) به ما یادآوری می‌کند که چگونه با اخلاص، تلاش و تسلیم به مشیت الهی، می‌توان به عظمت و تکامل روحی دست یافت.

چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با ولادت امام حسن (ع)، تاثیر قابل توجهی در شناخت عمومی این مراسم دارد. این بنرها نه تنها به شناخت بیشتر مردم از زندگی و اندیشه‌های امام حسن (ع) کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند انگیزه‌بخشی برای مشارکت فعال در مراسم‌ها و برنامه‌های مرتبط با این مناسبت باشند. این تبلیغات می‌توانند محورهای مختلف زندگی امام حسن (ع) را مطرح کرده و به افراد کمک کنند تا درک بهتری از ارزش‌ها و انگیزه‌های او پیدا کنند.

به طور کلی، چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با ولادت امام حسن (ع) می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی و ارتقاء فرهنگ دینی و انسانی جامعه داشته باشند. این اقدامات می‌توانند به گسترش معنویت، انسجام اجتماعی و افزایش ارتباطات بین افراد و گروه‌های مختلف جامعه کمک کنند و در نهایت به تقویت ارزش‌های اخلاقی و انسانی کمک نمایند.

بنر ولادت امام حسن مجتبی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی

طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی شامل:تایپوگرافی امام حسنی ام ، تذهیب و متن مرتبط با ولادت امام حسن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام حسن مجتبی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               185 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن مجتبی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و تایپوگرافی امام حسنی ام در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل و تذهیب در طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی

 


ولادت امام حسن مجتبی , امام حسن مجتبی , ولادت امام حسن , تایپوگرافی امام حسنی ام , بنر ولادت امام حسن , تذهیب , بنر ولادت امام حسن , بنر لایه باز ولادت امام حسن , امام حسن , پوستر ولادت امام حسن مجتبی , یا حسن بن علی , بنر تولد امام حسن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325