پوستر لایه باز شهادت امام سجاد (ع)

شناسه مطلب : 447343
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :158 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

پوستر لایه باز شهادت امام سجاد (ع)

شهادت امام سجاد (علیه‌السلام)، یکی از اتفاقات تاریخی و معنوی در دنیای اسلام است که با واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (علیه‌السلام) و یارانش، همپوشانی دارد.

امام سجاد (علیه‌السلام) پس از واقعه عاشورا و زنده ماندن از مصیبت‌ های آن، نقش بسزایی در حفظ و ترویج معارف دینی و انسانی اهل بیت (علیهم‌السلام) داشت.

ایشان با مناجات‌ ها، دعا ها، و خطبه‌ هایی که از تجربیات اهل بیت ارتباط داشتند، توانستند پیام‌ های اسلامی و ارزش‌ های اخلاقی را به نسل‌ های بعدی منتقل کنند.

چاپ بنر های مناسبتی به مناسبت شهادت امام سجاد (علیه‌السلام) می‌ تواند نقش مهمی در انتقال پیام‌ های معنوی و تأکید بر ارزش‌ های اسلامی داشته باشد.

این بنر ها معمولاً حاوی تصاویر، اشعار، احادیث و سخنان امام سجاد (علیه‌السلام) هستند که از جمله منظومه‌ ها و دعا های معروفی مانند "صحیفه سجادیه" بوده و به ارائه آموزه‌ های اخلاقی، مدارا، و شجاعت اسلامی می‌ پردازند.

نصب این بنر ها در اماکن عمومی و مکان‌ های پرتردد، می‌ تواند باعث ایجاد فضایی متفاوت و انگیزشی برای افراد شود تا به تفکر و تأمل در معنای واقعه شهادت امام سجاد (علیه‌السلام) بپردازند و از آموزه‌ های ایشان بهره‌ مند شوند.

علاوه بر این، چاپ بنره ای شهادت امام سجاد (علیه‌السلام) می‌ تواند به تقویت ارتباط اجتماعی و فرهنگی در جامعه کمک کند.

این بنر ها نه تنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بلکه به عنوان یک وسیله فرهنگی و دینی عمل می‌ کنند که به حفظ و گسترش معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) کمک می‌ کنند.

به این ترتیب، چاپ و نصب این بنر ها می‌تواند تأثیرات مثبت و ماندگاری بر جامعه داشته باشد و به نحوی زنده نگه داری از آموزه‌ های دینی و اخلاقی امام سجاد (علیه‌السلام) را ترویج کند.

طرح بنر شهادت امام سجاد(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام سجاد

طرح بنر شهادت امام سجاد (ع) شامل:

تایپوگرافی سجاد، تذهیب، کارد اسلیمی، نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام سجاد (ع) 

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               158 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت امام سجاد
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد (ع)
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام سجاد در طرح بنر شهادت امام سجاد (ع)

شهادت امام سجاد , بنر شهادت امام سجاد , بنر شهادت امام زین العابدین , امام زین العابدین , طرح بنر شهادت امام زین العابدین , طرح بنر شهادت امام سجاد , امام سجاد , بنر سالروز شهادت امام سجاد , بنر روز شهادت امام سجاد , بنر مناسبتی , طرح بنر , تایپوگرافی سجاد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325