پوستر لایه باز تسلیت تاسوعا و عاشورا

شناسه مطلب : 426480
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :77 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

پوستر عاشورا تاسوعا

ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا بخشی مهم از تقویم اسلامی هستند که در آن از شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا یاد می‌شود. این رویداد تاریخی که در سال 61 هجری قمری در کربلا اتفاق افتاد، در تمام جهان اسلامی مورد تجلیل و عزاداری قرار می‌گیرد. مردم شیعه در این روزها، به یاد شهیدان عزیز و خانواده‌های آنان سوگواری می‌کنند و به تبع آن، فرهنگ و عادات خاصی را در این ماه رعایت می‌کنند.

تاسوعا و عاشورا دو روز مهم در ماه محرم هستند. روز تاسوعا، روزی است که در آن به شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش پرداخته می‌شود. این روز برای مسلمانان شیعه به عنوان روزی پر از حزن و عزاداری است و مردم به شکل‌های مختلفی مانند سینه زنی، تعزیه خوانی و عزاداری در مراسم‌های عزاداری شرکت می‌کنند.

استفاده از چاپ بنر در این روزها تأثیر مهمی در اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای عزاداری دارد. بنرها به عنوان ابزاری مؤثر برای جلب توجه عمومی به این رویداد تاریخی مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی بنرهای با مضامین محرم و تاسوعا و عاشورا، می‌تواند به مردم کمک کند تا به خوبی با مفهوم و اهمیت این روزها آشنا شوند و در فضای عمومی بیشتر حضور یابند. همچنین، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان یک راهکار مؤثر برای اطلاع‌رسانی در مراسم عزاداری و مراکز مذهبی مورد استفاده قرار گیرد.

در کل، ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا بخشی مهم از تاریخ و فرهنگ اسلامی هستند که تأثیر عمیقی در جوامع مسلمان دارند. چاپ بنرهای مرتبط با این روزها می‌تواند در اطلاع‌رسانی و جلب توجه عمومی به این رویداد تاریخی مؤثر باشد و به مردم کمک کند تا در فضای عمومی بیشتری حضور یابند و عزاداری خود را با همدیگر به اشتراک بگذارند.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم و عاشورا تاسوعا

بنر تاسوعا عاشوای حسینی شامل: تایپوگرافی عاشورا ، تذهیب و نقوش مذهبی ، و متن تسلیت تاسوعا عاشورا می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               77 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی عاشورا ، تذهیب و نقوش مذهبی که مرتبط با طرح بنر شهری عاشورای حسینی می باشد

بنر تسلیت روز عاشورا , طرح پوستر محرم , پوستر تاسوعا عاشورا , بنر ماه محرم , عاشورا , بنر ماه محرم , تاسوعا , طرح بنر تسلیت محرم , پوستر , بنر استند شهری , بنر تاسوعا عاشورا , بنر محرم , طرح بنر عاشورا , بنر ایام سوگواری محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر عاشورا , بنر تاسوعا , بنر استند شهری ماه محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , ماه محرم , طرح بنر ایام محرم , دانلود بنر محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر تسلیت تاسوعا , طرح بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر عزاداری محرم , بنر لایه باز تاسوعا عاشورا , دانلود طرح بنر عاشورا , طرح بنر استند شهری ماه محرم , طرح بنر تسلیت روز عاشورا , بنر استند شهری محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر تاسوعا , بنر تسلیت محرم , محرم , بنر لایه باز محرم , طرح بنر تاسوعا عاشورا , پوستر محرم , استند شهری تسلیت روز عاشورا , بنر عاشورا , دانلود طرح بنر ایام محرم , پوستر عاشورا و تاسوعا , طرح پوستر تاسوعا عاشورا , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر تسلیت تاسوعا عاشورا , بنر ایام شهادت امام حسین , دانلود بنر استند شهری محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325