پوستر شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر

شناسه مطلب : 442305
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :226 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت امام علی (علیه‌السلام) یکی از رویدادهای تاریخی مهم در تاریخ اسلام است که در سال ۴۰ هجری قمری رخ داد. امام علی (ع) پس از ۴۰ سال خدمت به اسلام و مسلمانان، در ماه رمضان به دستور ابوبکر، در سجده در مسجد کوفه به شهادت رسید. این رویداد تلخ، عمیق‌ترین اندوه و غم را در دل همه مسلمانان به وجود آورد و اثر بی‌پایانی بر آنان گذاشت.

شب قدر، شبی است که در قرآن کریم به عنوان شبی که فرقان (قرآن) بر محمد (ص) نازل شد، اشاره شده است. این شب به عنوان شبی پر برکت و معنوی شناخته می‌شود که در آن امکان انجام عبادات و دعاهای ویژه به دست می‌آید. باور بر این است که هر کس در این شب به دنبال برکت و مغفرت الهی بوده و عبادت کند، بسیاری از گناهانشان آمرزیده می‌شود.

چاپ بنرهای مرتبط با شهادت امام علی (ع) و شب قدر، علاوه بر افزایش آگاهی عمومی از این موضوعات مهم، می‌تواند به افزایش انگیزه مردم برای شرکت در عبادات و زیارت‌های مرتبط کمک کند. بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، مفاهیم مربوط به این دو موضوع را به جامعه انتقال دهند و برای همگان یادآوری کنند که در این دوران وقت بسیار مهمی برای عبادت و ارتباط با الهی داریم.

طراحی بنر لایه باز برای یادآوری شهادت امام علی (علیه‌السلام) می‌تواند یک راه قوی و جذاب برای انتقال پیام‌های مرتبط با این موضوع مهم باشد. این بنر با زمینه‌ای کرم و آبی، نمادی از ارتباط با مفهوم‌های عمقی دینی و آسمانی را ارائه می‌دهد. همچنین افزودن تصویر کبوتر، نمادی از صلح و آرامش است که در زمینه مبارزات و تضادهای اجتماعی مورد نیاز است. 

1. زمینه رنگ کرم و آبی در این بنر، انعکاسی از عمق و تعالی معنوی موضوعات مذهبی است. رنگ کرم به عنوان نمادی از ارتباط با خاک و ماده، و رنگ آبی به عنوان نماد آسمان و الهیت، ترکیبی از دو جهان را به تصویر می‌کشد که امام علی (ع) به عنوان نماینده اصالت ارتباط بین این دو جهان، در آن محوریت دارد.

2. تصویر کبوتر در این بنر، نماد صلح، محبت و آرامش است. امام علی (ع) با تمرکز بر اصول انسانیت و اخلاقیات، به عنوان یک نمونه برجسته از صلح و همدلی در میان مسلمانان و انسان‌ها شناخته می‌شود.

3. استفاده از لایه باز در طراحی بنر، امکان ویرایش آسان محتوا و افزودن متن یا عکس‌های دیگر را فراهم می‌کند. این ویژگی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا اجازه می‌دهد تا بنر با توجه به نیازهای مختلف و مواقع مختلف، تغییر کند.

4. متن‌های قرار داده شده در این بنر، می‌توانند شامل اشعار، احادیث، یا نقل قول‌های مرتبط با امام علی (ع) و مفاهیم مرتبط با شهادت او باشند. این متون با استفاده از فونت‌ها و رنگ‌های مناسب، به تأثیرگذاری بیشتر بنر کمک می‌کنند.

5. این طرح بنر لایه باز، یک فرصت عالی برای تبلیغات و انتقال پیام‌های مهم دینی و انسانی است. با استفاده از این بنر، می‌توان به جامعه پیام‌هایی مرتبط با عدالت، صلح، و عشق را منتقل کرد و افکار عمومی را به سوی مفاهیم اسلامی و اخلاقی جلب کرد.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تایپوگرافی یا حیدر امیر المومنین ، تصویر کبوتر و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، کرم

سایز:                               226 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و کرم با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا حیدر امیر المومنین در طرح بنر شهادت امام علی

بنر شهادت حضرت علی , بنر شب های قدر , شهادت حضرت علی , بنر مراسم احیإ شب های قدر , طرح بنر شب قدر , لیلة القدر , بنر شب قدر , شب قدر , بنر شهادت امام علی , بنر شهادت امیرالمومنین , شهادت امام علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر شب قدر , بنر شب های قدر , تایپوگرافی یا حیدر امیر المومنین , طرح لایه باز بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر , امام علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325