پوستر سالروز رحلت امام خمینی (ره)

شناسه مطلب : 445098
ابعاد :200 در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :250 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر وفات امام خمینی (ره) 

رحلت امام خمینی، رهبر انقلاب اسلامی ایران، رویدادی از جنبه‌های فرهنگی و تاریخی بسیار مهم است که هر ساله در تاریخ 4 خرداد به یاد آوری می‌شود. این روز یادآور نقطه پایانی زندگی امام خمینی است که برای جامعه ایرانی و جهان اسلام، عمیق‌ترین اهمیت را دارد. این روز فرصتی است برای تجدید میثاق با ارزش‌ها، اندیشه‌ها و انقلابی که امام خمینی برای آن کار کردند.

استفاده از بنرها و نشانه‌های تبلیغاتی در این روز به عنوان یک ابزار برای یادآوری و تجلیل از شخصیت امام خمینی و انقلاب اسلامی می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. این بنرها و نشانه‌ها می‌توانند با انتخاب طرح‌ها و پیام‌های مناسب، بتوانند ارزش‌ها، اندیشه‌ها و اهداف امام را بهتر به مردم ایران و جهان معرفی کنند و این اتفاق می‌تواند به تقویت وحدت و انسجام ملی و مذهبی کمک کند.

به همین ترتیب، در کنار استفاده از بنرها، نشر مطالب فرهنگی، اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی و برگزاری مراسمات معنوی و مذهبی نیز می‌تواند به یادآوری و ترویج ارزش‌هایی که امام خمینی در طول زندگی خود دنبال کرد، کمک کند. این اقدامات می‌توانند به تعمیق اهمیت و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی و شخصیت امام خمینی در جامعه ایران و جهان کمک کرده و باعث بیشتر شدن تمایل مردم به پیروی از این ارزش‌ها و اندیشه‌ها شود.

بنر  رحلت امام خمینی (ره)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی

طرح بنر سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شامل: تایپوگرافی امام خمینی و متن تسلیت رحلت امام خمینی (ره ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات امام خمینی (ره)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات امام خمینی (ره)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               250 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی با طرح بنر وفات امام خمینی (ره)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی امام خمینی در طرح بنررحلت امام خمینی (ره)

قیام 15 خرداد , واقعه 15 خرداد , رحلت امام خمینی , تایپوگرافی امام خمینی , تصویر امام خمینی , بنر قیام 15 خرداد , امام خمینی , پانزده خرداد , بنر وفات امام خمینی , 14 خرداد , طرح بنر 15 خرداد , بنیانگذار انقلاب , بنر رحلت امام , بنر ارتحال امام خمینی , بنر رحلت امام خمینی , بنر 15 خرداد , امام خمینی , وفات امام خمینی , بنر لایه باز 15 خرداد , بنر لایه باز رحلت امام خمینی , تصویر امام خمینی , بنر پانزده خرداد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325