پوستر روز شهرداری و دهیاری

شناسه مطلب : 446494
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :114 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها

روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تاریخ 4 تیر، به عنوان یادگاری از تأسیس این نهادهای مهم در ایران، جشن‌ها و مراسمی برگزار می‌شود که هدف آن تجلیل از نقش و اهمیت این نهادها در حیات شهری و روستایی است. این روز به منظور ارتقای آگاهی عمومی از مسائل شهری، توسعه ساختارهای شهری و روستایی، تقویت هم‌افزایی بین شهروندان و نهادهای محلی برگزار می‌شود.

چاپ بنرها در این روز می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش آگاهی عمومی و جذب مشارکت اجتماعی داشته باشد. بنرها با بهره‌گیری از طراحی‌های جذاب و پیام‌های مختصر، می‌توانند به عنوان وسیله‌ای مؤثر برای اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به کار روند. این ابزارها به ارتقای شناخت عمومی از نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ترویج مشارکت مردمی در امور شهری و افزایش تعاملات مثبت بین مسئولان و شهروندان کمک می‌کنند.

همچنین، بنرها به عنوان عاملی برای ترغیب به حضور فعال شهروندان در مراسمات و جشنواره‌های روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها نقش مهمی در ایجاد احساس تعلق و ارتباط نزدیک‌تر بین مردم و مسئولان محلی ایفا می‌کنند و به تقویت هویت محلی و تعاملات اجتماعی موثر می‌پردازند.

بنر  روز شهرداری ها و دهیاری ها، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها

طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها شامل: تصویر مرتبط متن گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، آبی

سایز:                               114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت

کادر , طرح بنر شهرداری و دهیاری , بنر روز تاسیس شهرداری ها , بنر روز شهرداری و دهیاری , بنر مناسبت تاسیس شهرداری و دهیاری , بنر لایه باز شهرداری و دهیاری , دانلود بنر روز شهرداری و دهیاری , بنر لایه باز روز ۱۴ تیر روز شهرداری , بنر روز تاسیس شهرداری , دانلود psd بنر روز تاسیس دهیاری , شهرداری , طرح بنر روز تاسیس شهرداری , بنر روز شهرداری و دهیاری , روز ۱۴تیر تاسیس شهرداری و دهیاری , دهیاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325