پوستر ثبت نام کاروان اربعین

شناسه مطلب : 446468
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز ثبت نام اربعین 

ماه محرم در تقویم اسلامی یکی از ماه‌های مقدس است که به خصوص برای اهل سنت و شیعه اهمیت زیادی دارد. این ماه به یاد و عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه کربلا می‌باشد که در سال 61 هجری قمری روی داد. در طول ماه محرم و به ویژه در ایام عاشورا و تاسوعا، اهالی مسلمان به طور گسترده‌ای مراسم سوگواری و عزاداری برگزار می‌کنند.

بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی در این ماه بسیار موثر هستند. این بنرها به وسیله شعارها، تصاویر و پیام‌های متنوع، افراد را به شرکت در مراسمات مذهبی و عزاداری‌های عاشورا دعوت می‌کنند. آن‌ها معمولاً به زیبایی طراحی شده و در مکان‌های عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز اجتماعی نصب می‌شوند تا بیانگر فراخوان به همبستگی و همدردی مردم با مصیبت بزرگ اهل بیت (ع) باشند.

بنرها علاوه بر اطلاع‌رسانی، به عنوان نمادی از وحدت و همدلی مسلمانان در مقابل مصیبت کربلا شناخته می‌شوند. این ابزارهای گرافیکی نه تنها برای ترویج فرهنگ سوگواری در این ماه، بلکه برای تقویت احساس وفاداری و انسجام جامعه مسلمان نیز اهمیت دارند.

بنرهای ماه محرم با استفاده از رنگ‌ها، نوشته‌ها و تصاویری که اغلب حاوی عناصری از صحنه‌های تاسوعا و عاشورا هستند، احساسات عمیق و اندوه اهل بیت را به خوبی منتقل می‌کنند. این بنرها نه تنها برای اطلاع‌رسانی و جذب شرکت‌کنندگان به مراسمات مذهبی کاربرد دارند، بلکه به عنوان یک وسیله‌ی هنری و ارتباطی، اهمیت بسیاری در حفظ و تقویت فرهنگ عزاداری دارند.

به طور کلی، بنرهای ماه محرم نه تنها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند، بلکه به عنوان نمادی از همبستگی، وحدت و همدلی مسلمانان در برابر مصیبت کربلا نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها به جامعه اسلامی یادآوری می‌کنند که در مقابل سختی‌ها و تجارب غم‌انگیز، واحد و انسجام داشته باشند و با عزاداری و ارادت، ارزش‌های اسلامی و انسانی خود را حفظ کنند.

بنر لایه باز پیاده روی اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنرثبت نام پیاده روی  اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: متن مرتبط با ثبت نام اربعین  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                                69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر

طرح بنر اربعین حسینی , اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی ثبت نام اربعین , بنر اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی اربعین , دانلود بنر اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , اربعین , طرح لایه باز بنر بنر ثبت نام اربعین , بنر , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر ثبت نام اربعین , طرح بنر , بنر اطلاعیه اربعین , بنر مناسبتی , بنر لایه باز اربعین حسینی , طرح بنر بنر ثبت نام اربعین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325