پوستر تبریک قبولی در کنکور

شناسه مطلب : 448359
ابعاد :200 در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

پوستر تبریک قبولی در کنکور

طرح لایه باز بنر تبریک قبولی دانش‌آموزان کنکور ابزار مؤثری برای جشن گرفتن موفقیت‌های تحصیلی و ایجاد فضای شاداب و انگیزشی است.

این بنرها با طراحی‌های متنوع و جذاب، به موسسات آموزشی و خانواده‌ها این امکان را می‌دهند که پیام‌های تبریک و شادی خود را به شکلی برجسته و زیبا به نمایش بگذارند.

لایه‌بندی جداگانه در این طرح‌ها اجازه می‌دهد که به سادگی و بدون نیاز به طراحی جدید، متن‌ها، تصاویر و رنگ‌ها تغییر یابند و بنر به سرعت و بر اساس نیازهای خاص هر مراسم آماده شود.

استفاده از طرح‌های لایه باز برای بنر تبریک قبولی کنکور به تقویت جشن‌های موفقیت و ایجاد حس خوشحالی در دانش‌آموزان و خانواده‌ها کمک می‌کند.

طراحی حرفه‌ای و رنگارنگ بنر که شامل تصاویری از جشن، تبریک و موفقیت است، می‌تواند احساس افتخار و شادی را در محیط جشن به اوج برساند.

این بنرها می‌توانند در مکان‌های مختلف مانند مدارس، موسسات آموزشی، و حتی در فضای عمومی نصب شوند و باعث ایجاد فضایی شاد و انگیزشی شوند که به یادماندنی‌تر کردن این لحظات ویژه کمک می‌کند.

علاوه بر این، طرح‌های لایه باز بنرها به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها کمک می‌کنند.

با داشتن طرح‌های لایه باز، می‌توان به راحتی تغییرات لازم را اعمال کرده و بنرها را مطابق با نیازهای خاص هر مراسم سفارشی‌سازی کرد.

این قابلیت به موسسات و خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که با هزینه کم و زمان کمتر، بنرهای زیبا و مناسب برای جشن‌های قبولی کنکور تهیه کنند.

این انعطاف‌پذیری و قابلیت ویرایش سریع به افزایش کارایی و آسان‌تر شدن فرآیند آماده‌سازی بنرها کمک می‌کند.

طرح بنر لایه باز رتبه های برتر کنکور، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده آموزشگاه ها جهت تقدیر قدردانی از رتبه های برتر طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر قبولی کنکور

طرح بنر برگزیدگان کنکور شامل:

آیکون استفاده از تصویر فرد، طرح گل، تذهیب، زمینه کرم و متن تبریک و موفقیت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک رتبه برتر کنکور

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز تبریک کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی طرح بنر تبریک
  • طراحی بنر با استفاده از آیکون تصویر فرد 
  • استفاده از متن تبریک و آرزوی موفقیت 
  • طراحی ساده و کاربردی بنر برگزیدگان کنکور

بنر انتصاب , دانلود بنر انتصاب , بنر تبریک قبولی در کنکور , بنر قبولی در کنکور , بنر تبریک قبولی در کنکور , طرح psd , طرح بنر تبریک , بنر لایه باز , دانلود طرح لایه باز , طرح لایه باز , بنر psd انتصاب , بنر مناسبتی , دانلود بنر لایه باز , بنر انتصابات , بنر لایه باز انتصاب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325