پست اینستاگرام ماه محرم

شناسه مطلب : 383816
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :36 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/05/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح اینستاگرام عزاداری ماه محرم

نام محرم با امام حسین گره خورده است طوری که محرم را بدون نام این امام و یارانش نمی شود تصور کرد، عمق زخم این فاجعه برای شیعیان به قدری است که محال است توسط بشریت به فراموشی سپرده شود.

هر ساله برای گرامیداشت یاد این امام بزرگوار و 72 تن از یارانش در ماه محرم و سالگرد به شهادت رسیدن این عزیزان مراسم های عزاداری برگزار می شود. با توجه به اینکه در این دوسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا شرایط تجمع عزاداران و سوگواران حسینی همانند گذشته فراهم نیست، بستر چاپ و انتشار طرح های بنر محرم در سطح شهر و مراسمات عزاداری مجازی، بیش از پیش فراهم شده است.

نباید بگذاریم به دلیل همه گیری ویروس کرونا، ترویج فرهنگ عاشورایی و ماه محرم کمرنگ تر از سال های قبل شود. به همین خاطر می توانیم با چاپ بنر محرم و نصب طرح های محرم در سطح شهر و انتشار طرح تسلیت ماه محرم در فضای مجازی یاد سالار شهیدان ویارانش را زنده نگه داریم. علاوه بر این با برگزاری مراسم ها در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توانیم یاد و خاطره این امام بزرگوار را زنده نگه داریم.

فراموش نکنیم با گسترش ویروس کرونا بستر حضور برای بسیار از افراد جامعه به دلایل مختلف از جمله کهولت سن، داشتن بیماری های زمینه ای و ... فراهم نیست به همین خاطر یکی از وظایف اساسی امت عزادار حسینی انتقال حس و حال وصف نشدنی این ماه، به این عزیزان است.

برگزاری مراسم های مجازی، چاپ بنر های محرم در سطح شهر، انتشار طرح های محرم در فضای مجازی از جمله مواردی است که می توانیم انجام دهیم تا ضمن حفظ سلامت جان خود و عزیزانمان سایر افراد جامعه را نیز در حال و هوای این ماه قرار دهیم.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل : کادر تذهیب، کادر اسلیمی و متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               36 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

استوری اینستاگرام , استوری محرم , پست اینستاگرام محرم , پست اینستاگرام تسلیت محرم , پست اینستاگرام ماه محرم , استوری تسلیت محرم , عاشورا , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , محرم , مراسم عزادری محرم , استوری ماه محرم , تاسوعا , اربعین , استوری تسلیت ماه محرم , طرح پست اینستاگرام محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , طرح استوری مراسم ماه محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , استوری مراسم عزادری محرم , تاسوعا عاشورا , طرح استوری اینستاگرام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325