ویدیو افتر افکت فست فود و پاستا

شناسه مطلب : 430064
ابعاد :1920 در 1080 پیکسل
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : aep
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح ویدیو افتر افکت فست فود

 

طرح لایه باز ویدیو افتر افکت با موضوع فست فود، یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات در صنعت رستوران‌های سریع‌غذاست. این طرح لایه باز با امکانات ویرایشی ویدیویی افتر افکت، امکان ایجاد تبلیغاتی دینامیک و جذاب را فراهم می‌کند که باعث جلب توجه مخاطبان و ترویج بهتر نام و برند رستوران می‌شود.

یکی از کاربردهای اساسی این طرح لایه باز، ایجاد تبلیغات خلاق و زیباست. با استفاده از انیمیشن‌ها، تأثیرات ویژه و جلوه‌های بصری، می‌توان تبلیغاتی را طوری طراحی کرد که شماجذابیت بالایی را به خود اختصاص دهد و به مشتریان احساس تمایل بیشتری به تجربه‌ی غذاهای فست فود بدهد.

علاوه بر این، طرح لایه باز ویدیو افتر افکت به ارائه‌ی امکانات ویرایش به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا به سرعت محتوای تبلیغاتی خود را تنظیم کنند. با دسترسی به لایه‌ها و عناصر مختلف، می‌توانید متن، تصاویر و جزئیات دیگر را به سادگی ویرایش کنید و محتوایی اختصاصی و متناسب با خدمات خود ایجاد کنید.

آخرین کاربرد این طرح لایه باز در تبلیغات، تطبیق با تغییرات سریع بازار است. به عنوان یک رستوران فست فود، ممکن است نیاز به تغییرات متنوع در منو یا تخفیفات داشته باشید. با استفاده از این طرح لایه باز، می‌توانید به سرعت و با کمترین هزینه به تغییرات در محتوای تبلیغاتی پاسخ دهید و برند خود را به روز کنید.

به طور خلاصه، طرح لایه باز ویدیو افتر افکت با موضوع فست فود، یک ابزار کارآمد در تبلیغات رستوران‌های سریع‌غذاست که با استفاده از امکانات ویرایشی و جلوه‌های بصری ویژه، تبلیغاتی جذاب، دینامیک و با نمایش‌پذیری بالا را به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌دهد.

طرح لایه باز ویدیو افتر افکت فست فود، جهت کاربران طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح ویدیو افتر افکت فست فود

طرح ویدیو افتر افکت فست فود شامل : تصویر پاستا می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افتر افکت طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار افتر افکت after effects) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام،  استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی ویدیو ویدیو افتر افکت فست فود

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح ویدیو افتر افکت فست فود
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز طرح ویدیو افتر افکت فست فود
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح ویدیو افتر افکت فست فود می باشد.

افتر افکت فست فود , ویدیو افتر افکت فست فود , فست فود و پاستا , طرح ویدیو تبلیغاتی فست فودی , ویدیو تبلیغاتی فست فود , طرح ویدیو افتر افکت فست فود , ویدیو افتر افکت ساندویچی , افتر افکت فست فود و پاستا , فست فودی , طرح افتر افکت فست فود و پاستا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325