موکب ایستگاه صلواتی دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 435600
ابعاد :35 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :68 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

موکب دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یک دوره مهم در تاریخ اسلام است که برای اهل بیت عصمت و طهارت، به ویژه برای جامعه شیعه، اهمیت دارد. این دوره برجسته به گرامی‌داشت حادثه تلخ و تلفات بی‌شمار اعضای خاندان پیامبر اسلام، به ویژه حضرت فاطمه زهرا علیها السلام، مربوط می‌شود. چاپ بنرها در این دوره می‌توانند نقش مهمی در جلب توجه مردم به این مراسمات داشته باشند.

اولاً، بنرهای چاپی می‌توانند به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی درباره ماهیت و اهمیت مراسمات دهه فاطمیه موثر باشند. این بنرها می‌توانند اهمیت این دوره و مراسمات عزاداری را به وضوح به نمایش بگذارند و مردم را به شرکت در این مراسمات دعوت کنند.

دوماً، بنرهای چاپی می‌توانند برای افزایش شناخت مردم از زمان، مکان و اهداف این مراسمات مفید باشند. این بنرها می‌توانند به مردم یادآوری کنند که چه رویدادهایی در این دوره برگزار می‌شود و به آنها انگیزه بیشتری برای شرکت در این مراسمات بدهند.

سوماً، این بنرها می‌توانند نقش مهمی در جلب توجه و حضور مردم در مراسمات داشته باشند. از طریق نشان‌دادن جزئیات مربوط به این مراسمات، این بنرها می‌توانند به مردم کمک کنند تا به این مراسمات شرکت کنند و در این دوره عزاداری و سوگواری نمایانی داشته باشند.

بنابراین، چاپ بنرها برای دهه فاطمیه می‌تواند در افزایش شناخت و آگاهی مردم، ترویج مراسمات و جلب حضور مردم در این دوره عزاداری مؤثر باشد.

موکب شهادت حضرت فاطمه(س) ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح موکب دهه فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل: تصویر مناسب ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تایپوگرافی ، تذهیب ، طرح گل ،جلوه نور و متن مرتبط با ایستگاه صلواتی فاطمه زهرا و متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز موکب شهادت حضرت فاطمه (س)

ابعاد:                                35 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               68 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح موکب ایام فاطمیه
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تذهیب و نقوش اسلیمی و مذهبی در طراحی بنر
  • استفاده از تصویرمناسب در طرح موکب ایستگاه صلواتی دهه فاطمیه
  • طراحی کاربردی موکب لایه باز دهه فاطمیه

موکب ایستگاه صلواتی , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , طرح موکب دهه فاطمیه , طرح موکب ایستگاه صلواتی , موکب ایستگاه صلواتی دهه فاطمیه , موکب دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , موکب دهه فاطمیه , بنر دهه فاطمیه , دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , طرح موکب دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر شهادت حضرت زهرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325